Direktlänk till inlägg 27 mars 2011

söndag.

Av Linda Lindqvist - 27 mars 2011 18:44

söndag..

Det är söndag & jag är fortfarande klen!


I fredags drog jag & brudarna ut på puben. Träffade mycket trevligt och roligt folk där och hade jätte roligt.. fram tills Tim lurade i mig något jävelskap från baren som var det jävligaste man kan dricka & det slog slint ganska rejält ;) Men roligt hade jag!


Igår var jag galet klen! Orkade inte ta mig ur sängen förän på eftermiddagen. Gick omkring som en zombie fram tills kvällen! Kvällen var både bra & dålig.

Mitt humör var dock inte att leka med när jag inte är pigg. Vilket resulterade i att det blir en tur till IKEA imorgon för att köpa ett nytt vardagsrumsbord. Dumt att bli arg!

Dock vart det bättre sedan & jag knallade iväg för att möta upp en galet full Matthias som kom hem ifrån kryssningen. Efter att ha suttit och lyssnat på honom en massa timmar & halvt skrattat ihjäl mig ett par gånger så knallade jag hemåt! Lite Matte-energi är välbehövt & det är gött att se honom så glad!


Idag har jag inte gjort mycket! Fortfarande galet seg & har legat på soffan fram tills... typ nyss! Har precis tagit en dusch och vaknat till liv, så ska ut en sväng om en stund och sedan götta mig i soffan framför BB!


//

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linda Lindqvist - 13 februari 2015 12:13

Jag har flyttat min blogg. Kika in på mitt nya place! :) www.nouw.se/lindapernilla ...

Av Linda Lindqvist - 12 februari 2015 20:35

Kommer inom kort flytta bloggen! Mer info kommer ^^ 1196666529 ...

Av Linda Lindqvist - 9 februari 2015 07:17

Godmorgon! Myser med min sjukling framför barnkanalen. Igårkväll kräktes han två gånger & jag slet fram handsprit och såg framför mig hur Matthias också skulle bli sjuk och att vi skulle behöva skjuta på att Hugo skulle komma hem pga smittan. Men ...

Av Linda Lindqvist - 8 februari 2015 19:43


Sjukstuga. Hög feber & spyor. Låt mitt lilla gryn bli frisk! ...

Av Linda Lindqvist - 5 februari 2015 11:45

Hej & hå.   Här hemma har mamman i familjen åkt på årets första dängförkylning. Kroppen orkar ingenting & iprenen flödar. Känns dock bra att det har brytit ut ordentligt så man slipper gå och vara smårisig i flera veckor. Snart är jag på G igen! ...

Ovido - Quiz & Flashcards