Direktlänk till inlägg 13 maj 2011

please get out.

Av Linda Lindqvist - 13 maj 2011 22:43

..please, leave while i'm still strong.


Nejmen, godkväll!


Klockan är en massa, det är fredagkväll & jag har ingen som helst lust att studsa ner i sängen, trots att ögonen snart går i kors på mig och john blund står och gormar på mig från sovrummet. Käft'n!


Har tillbringat en stund hos Johanna på FM. Mys, prat & gött sällskap.

Eftermiddagen tillbringades tillsammans med lillälskling, och vi var båda supertrötta och låg i varsin soffände och glodde på TV.

Mot kvällningen drog vi iväg och handlade, hem och laga mat & bums i badet med lortgrisen!


Hugo blev trött & kramig vid 21-tiden och kurade ihop sig tillsammans med mig och berättade hur mycket han älskar mig.

Äkta kärlek? Ja, det kan man säga! Min prins, min älskling, min andra halva.


Sitter och halvglor på BB samtidigt som jag lyssnar på lite skön musik.


Åh, vad trökittt det är att tillbringa kvällarna ensam när Junne somnat. Är inte riktigt van med det ännu.. men så sitter man här som en tattarmupp & skäms för att man är så ful & tråkig.

FURT!


Bah! Nu fick jag ett galet sött SMS så jag smälter ihjäl.

Vad fina människor det finns :) <3


Puss.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linda Lindqvist - 13 februari 2015 12:13

Jag har flyttat min blogg. Kika in på mitt nya place! :) www.nouw.se/lindapernilla ...

Av Linda Lindqvist - 12 februari 2015 20:35

Kommer inom kort flytta bloggen! Mer info kommer ^^ 1196666529 ...

Av Linda Lindqvist - 9 februari 2015 07:17

Godmorgon! Myser med min sjukling framför barnkanalen. Igårkväll kräktes han två gånger & jag slet fram handsprit och såg framför mig hur Matthias också skulle bli sjuk och att vi skulle behöva skjuta på att Hugo skulle komma hem pga smittan. Men ...

Av Linda Lindqvist - 8 februari 2015 19:43


Sjukstuga. Hög feber & spyor. Låt mitt lilla gryn bli frisk! ...

Av Linda Lindqvist - 5 februari 2015 11:45

Hej & hå.   Här hemma har mamman i familjen åkt på årets första dängförkylning. Kroppen orkar ingenting & iprenen flödar. Känns dock bra att det har brytit ut ordentligt så man slipper gå och vara smårisig i flera veckor. Snart är jag på G igen! ...

Ovido - Quiz & Flashcards