Direktlänk till inlägg 2 oktober 2012

bvc

Av Linda Lindqvist - 2 oktober 2012 08:45

Godmorgon!

 

Kastar in ett inlägg lite snabbt. Har egentligen inte alls tid att sitta här, men under tiden jag sveper kaffet så kan jag kladda ner några rader innan det är dags att ta tag i dagen!

 

Så.. Klockan 10.15 ska vi befinna oss på BVC för den klassiska mät & vägningen, och så ska det göras en läkarundersökning på lilleman. Har några få saker som jag vill passa på att ta upp och fråga också när läkaren är där. Det var två veckor sedan vi var på BVC sist, så det ska bli väldigt spännande att se hur mycket han har gått upp i vikt, eftersom han hade problem att gå upp i vikt tidigare. Sist stod vågen på 4035, vilket var en lättnad! :)

 

Efter besöket så måste vi gå till apoteket för att köpa näsdroppar till Pontus. Han är fortfarande täppt i näsan och han blir galet irriterad om nätterna när han vaknar! Så det måste inhandlas då det tog slut igår.

 

Skriver mera sedan. Nu är det dusch, frukost, matning och fix som gäller innan vi ska ge oss iväg!

//

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linda Lindqvist - 13 februari 2015 12:13

Jag har flyttat min blogg. Kika in på mitt nya place! :) www.nouw.se/lindapernilla ...

Av Linda Lindqvist - 12 februari 2015 20:35

Kommer inom kort flytta bloggen! Mer info kommer ^^ 1196666529 ...

Av Linda Lindqvist - 9 februari 2015 07:17

Godmorgon! Myser med min sjukling framför barnkanalen. Igårkväll kräktes han två gånger & jag slet fram handsprit och såg framför mig hur Matthias också skulle bli sjuk och att vi skulle behöva skjuta på att Hugo skulle komma hem pga smittan. Men ...

Av Linda Lindqvist - 8 februari 2015 19:43


Sjukstuga. Hög feber & spyor. Låt mitt lilla gryn bli frisk! ...

Av Linda Lindqvist - 5 februari 2015 11:45

Hej & hå.   Här hemma har mamman i familjen åkt på årets första dängförkylning. Kroppen orkar ingenting & iprenen flödar. Känns dock bra att det har brytit ut ordentligt så man slipper gå och vara smårisig i flera veckor. Snart är jag på G igen! ...

Ovido - Quiz & Flashcards