Direktlänk till inlägg 17 april 2012

max, bio & mys!

Av Linda Lindqvist - 17 april 2012 09:27

Godmorgon!


Igår hade jag en jätte mysig kväll tillsammans med min älskade!

Mot kvällningen så drog vi in till Gävle och började med att äta på MAX. Sedan for vi iväg för att köpa godis & därefter hamnade vi på ett fik och satt bara och pratade och hade mysigt tillsammans! :)

Kvällen avslutades med bio - Battleship! Och den var verkligen skitbra! En riktig biofilm :)


Bäst att passa på att göra saker tillsammans och ha lite kvalitetstid nu, det blir ju inte lika mycket av det sedan ;-).


Så.. tack min älskade, fina Matthias för en supermysig kväll!

 


Nu på morgonen när jag vaknade så vaknade jag i tårar. Usch, har drömt så sinnessjuka drömmar inatt så det är galet.

Fyfan.


Idag vet jag inte vad som sker - i vanlig ordning.

Får se om man hittar på något. En promenad blir det iallafall!


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linda Lindqvist - 13 februari 2015 12:13

Jag har flyttat min blogg. Kika in på mitt nya place! :) www.nouw.se/lindapernilla ...

Av Linda Lindqvist - 12 februari 2015 20:35

Kommer inom kort flytta bloggen! Mer info kommer ^^ 1196666529 ...

Av Linda Lindqvist - 9 februari 2015 07:17

Godmorgon! Myser med min sjukling framför barnkanalen. Igårkväll kräktes han två gånger & jag slet fram handsprit och såg framför mig hur Matthias också skulle bli sjuk och att vi skulle behöva skjuta på att Hugo skulle komma hem pga smittan. Men ...

Av Linda Lindqvist - 8 februari 2015 19:43


Sjukstuga. Hög feber & spyor. Låt mitt lilla gryn bli frisk! ...

Av Linda Lindqvist - 5 februari 2015 11:45

Hej & hå.   Här hemma har mamman i familjen åkt på årets första dängförkylning. Kroppen orkar ingenting & iprenen flödar. Känns dock bra att det har brytit ut ordentligt så man slipper gå och vara smårisig i flera veckor. Snart är jag på G igen! ...

Ovido - Quiz & Flashcards