Alla inlägg den 23 april 2012

Av Linda Lindqvist - 23 april 2012 12:38

 


jag älskar dig

 


utan dig är jag inte hel.

Av Linda Lindqvist - 23 april 2012 10:06

Godmorgon!


Sitter med kaffekoppen i högsta hugg! Ovanligt? Nä :)


I lördagskväll gick jag iväg till göranssonska för att kika litegrann. Det var Mäki Meet där då - en träff till minne av allas våran fina Mäki. Jätte fint ordnat, och klockan 20.00 hölls det en tyst minut för honom.

Kvällen bestod sedan av pizza med älskling & slapp i soffan!


Igår så tog vi oss iväg för att storhandla på Willys, och resten av dagen spenderande Matthias framför datorn med spel och jag pysslade lite i hemmet med allt möjligt - en riktig slappdag där också! :)

Har alltså ingenting spännande att berätta om helgen! :P


Nu är det ny vecka, alltså. En bra vecka - en ojämn vecka. Vilket innebär att jag i eftermiddag kommer att knalla iväg till Björksätraskolan för att hämta hem min prins! :) Det ska bli så härligt att få hem honom igen. Det är på tok för tomt utan honom "/

Veckan kommer att bestå av plugg när han är i skolan dom dagar jag inte har lektioner. Har lektioner onsdag och fredag, och en HLR-utbildning! Och så är det utvecklingsamtal för Hugo i veckan :)


fredag är det begravning också. Hugos pappa hämtar Hugo på fritids så jag slipper tänka på tider.

Det kommer att bli en tuff dag "/


Nu ska jag dona litegrann.

Ovido - Quiz & Flashcards