Direktlänk till inlägg 20 oktober 2011

ensam.

Av Linda Lindqvist - 20 oktober 2011 15:58

Sitter hemma i min ensamhet. Har nyss storstädat färdigt & väntar nu på att mina varma mackor med champinjonstuvning & ost på som står i ugnen ska bli färdiga.


Just idag kände jag att jag behövde en ensam dag, och en kväll tillsammans med Angelica för lite bollning av tankar, funderingar & lite sånt. Natten kommer jag också att spendera ensam.. väldigt ovant, och väldigt konstigt kommer det att bli. Men jag behöver ensamheten ibland!

Både hjärtat och kroppen kommer att skrika sig hes efter min älskade, fina Matthias.

Men ensamhet behövs ibland.


Ensamheten är ett bra ställe att besöka, men inte att bosätta sig i.

 
 
Ingen bild

Matte

20 oktober 2011 16:18

Om du ångrar dig och saknar mig så äre bara att du hör av dig, kommer mer än gärna, det vet du!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linda Lindqvist - 13 februari 2015 12:13

Jag har flyttat min blogg. Kika in på mitt nya place! :) www.nouw.se/lindapernilla ...

Av Linda Lindqvist - 12 februari 2015 20:35

Kommer inom kort flytta bloggen! Mer info kommer ^^ 1196666529 ...

Av Linda Lindqvist - 9 februari 2015 07:17

Godmorgon! Myser med min sjukling framför barnkanalen. Igårkväll kräktes han två gånger & jag slet fram handsprit och såg framför mig hur Matthias också skulle bli sjuk och att vi skulle behöva skjuta på att Hugo skulle komma hem pga smittan. Men ...

Av Linda Lindqvist - 8 februari 2015 19:43


Sjukstuga. Hög feber & spyor. Låt mitt lilla gryn bli frisk! ...

Av Linda Lindqvist - 5 februari 2015 11:45

Hej & hå.   Här hemma har mamman i familjen åkt på årets första dängförkylning. Kroppen orkar ingenting & iprenen flödar. Känns dock bra att det har brytit ut ordentligt så man slipper gå och vara smårisig i flera veckor. Snart är jag på G igen! ...

Ovido - Quiz & Flashcards