Direktlänk till inlägg 12 april 2011

tidig morgon !

Av Linda Lindqvist - 12 april 2011 06:18

Godmorgon!


Tidig morgon! Eller ja, jag har varit vaken sedan 05.20 Jag vaknade då och kunde inte somna om, och när Hugo hörde att jag bökade omkring uppe så kom han upp strax efter. Så vi har myst lite i soffan nu på morgonen & kikat på barnprogram :).


Jag ska snart fixa iordning allt här. Hugo ska få på sig kläder, hans väska ska packas (matsäck, dom har utflykt idag!),  jag ska dubbelkolla så jag har allting med mig som jag behöver ha.. och ja, sedan är det dags att bege sig iväg till första dagen på praktiken! Kommer gå galant, jag är så "hemma" där redan ändå :).


Idag ska jag få tummen ur röven & ta upp våra cyklar från källaren och pumpa luft i däcken så vi kan börja hoja! Hugo kan knappt vänta.. han som älskar att cykla.

Så idag efter skola och praktik så ska vi dona med det.


Behöver få lite mer sömn inatt också! Somnade strax efter ett inatt, och vaknade vid tre för att gå upp och kissa, och sedan upp igen efter 5.. och hade svårt att somna om efter tre, så jag låg vaken i 45-minuter då. Så mycket sömn har det inte blivit! Kommer gå omkring som en zombie idag.


Nä, dags för fix!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linda Lindqvist - 13 februari 2015 12:13

Jag har flyttat min blogg. Kika in på mitt nya place! :) www.nouw.se/lindapernilla ...

Av Linda Lindqvist - 12 februari 2015 20:35

Kommer inom kort flytta bloggen! Mer info kommer ^^ 1196666529 ...

Av Linda Lindqvist - 9 februari 2015 07:17

Godmorgon! Myser med min sjukling framför barnkanalen. Igårkväll kräktes han två gånger & jag slet fram handsprit och såg framför mig hur Matthias också skulle bli sjuk och att vi skulle behöva skjuta på att Hugo skulle komma hem pga smittan. Men ...

Av Linda Lindqvist - 8 februari 2015 19:43


Sjukstuga. Hög feber & spyor. Låt mitt lilla gryn bli frisk! ...

Av Linda Lindqvist - 5 februari 2015 11:45

Hej & hå.   Här hemma har mamman i familjen åkt på årets första dängförkylning. Kroppen orkar ingenting & iprenen flödar. Känns dock bra att det har brytit ut ordentligt så man slipper gå och vara smårisig i flera veckor. Snart är jag på G igen! ...

Ovido - Quiz & Flashcards