Direktlänk till inlägg 11 april 2011

rädsla!

Av Linda Lindqvist - 11 april 2011 14:10

Uscha, jag är orolig!


Så fort någon vän, någon i familjen eller någon nära ska ge sig iväg - det spelar ingen roll vart, med vad (bil, flyg, tåg, mc) så blir jag så extremt orolig.


Min pappa har alltid varit otroligt överbeskyddande över mig & min syster. Än idag så får jag höra att jag inte ska gå över vägen utan att titta åt båda hållen två gånger, inte gå mot rött, akta mig för bilar.. you name it!

Det är väl därifrån det kommer.


Så nu sitter jag och är sådär nojig över att Matthias plan snart lyfter.

Fick precis ett lugnande SMS iallafall, och det var skönt!


Jag är överbeskyddande mot alla mina finaste hjärtan!

Så kommer det förbli.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linda Lindqvist - 13 februari 2015 12:13

Jag har flyttat min blogg. Kika in på mitt nya place! :) www.nouw.se/lindapernilla ...

Av Linda Lindqvist - 12 februari 2015 20:35

Kommer inom kort flytta bloggen! Mer info kommer ^^ 1196666529 ...

Av Linda Lindqvist - 9 februari 2015 07:17

Godmorgon! Myser med min sjukling framför barnkanalen. Igårkväll kräktes han två gånger & jag slet fram handsprit och såg framför mig hur Matthias också skulle bli sjuk och att vi skulle behöva skjuta på att Hugo skulle komma hem pga smittan. Men ...

Av Linda Lindqvist - 8 februari 2015 19:43


Sjukstuga. Hög feber & spyor. Låt mitt lilla gryn bli frisk! ...

Av Linda Lindqvist - 5 februari 2015 11:45

Hej & hå.   Här hemma har mamman i familjen åkt på årets första dängförkylning. Kroppen orkar ingenting & iprenen flödar. Känns dock bra att det har brytit ut ordentligt så man slipper gå och vara smårisig i flera veckor. Snart är jag på G igen! ...

Ovido - Quiz & Flashcards