Alla inlägg den 11 mars 2011

Av Linda Lindqvist - 11 mars 2011 22:37

Dagen i snabba drag :


Vaknade sent - slängde på mig kläder & tog en promenad med Anna. Pratade skit & gick sedan hem & drack kaffe.

Fortsatte sedan hem & inväntade min fina Angelica - mer kaffe & skitprat.


Ser fram emot morgondagen väldigt mycket!

Middag, sällskapspel & sedan utgång!

Kvällen kommer spenderas med Johanna, Anna, Louise & Angelica.

Favoriter! Lovely :)

Av Linda Lindqvist - 11 mars 2011 17:39

Ett vanligt inlägg kommer ikväll -

jag är klen i kroppen & ska njuta av ett bad nu!


Bjuder på en bild sålänge, så hörs vi ikväll! :)


  Hugo i Norge, sommaren -2010

Av Linda Lindqvist - 11 mars 2011 11:08

Dag 5.

Ett nytaget foto på dig själv & 15 intressanta fakta om dig själv.


Om faktat är intressant vet jag inte ;P

 

1. Jag har varit gravid två gånger, men har bara ett barn.

2. Jag har extremfobi för spindlar & fixar inte ens att se dom på TV.

3. Jag borstar alltid tänderna när jag duschar, oavsätt om jag nyss borstat dom.

4. När jag gick i grundskolan så var jag snabbast i klassen på löpning.

5. Jag har barn tillsammans med samma man jag blev av med oskulden med.

6. Jag har mycket konstiga tvångstankar!

7. Jag får svåra depressioner på vintertid och får medicin för det.

8. Mitt drömyrke är polis, och jag ska börja söka till polishögskolan nästa vår.

9. Jag har stora problem att gå upp i vikt.

10. Min "bästa" playlist på spotify är tokblandad med hårdrock & country.

11. Jag har en stark tro på andar, väsen och det övernaturliga.

12. Jag är mer än kattmänniska än hundmänniska.

13. Jag sjunger alltid! Vart jag än är & i alla situationer.

14. Jag har extrema koncentrationsvårigheter.

15. Jag svär som en galning när jag åker bil & någon annan inte beter sig i trafiken!

Ovido - Quiz & Flashcards