Direktlänk till inlägg 11 mars 2011

Dag 5.

Av Linda Lindqvist - 11 mars 2011 11:08

Dag 5.

Ett nytaget foto på dig själv & 15 intressanta fakta om dig själv.


Om faktat är intressant vet jag inte ;P

 

1. Jag har varit gravid två gånger, men har bara ett barn.

2. Jag har extremfobi för spindlar & fixar inte ens att se dom på TV.

3. Jag borstar alltid tänderna när jag duschar, oavsätt om jag nyss borstat dom.

4. När jag gick i grundskolan så var jag snabbast i klassen på löpning.

5. Jag har barn tillsammans med samma man jag blev av med oskulden med.

6. Jag har mycket konstiga tvångstankar!

7. Jag får svåra depressioner på vintertid och får medicin för det.

8. Mitt drömyrke är polis, och jag ska börja söka till polishögskolan nästa vår.

9. Jag har stora problem att gå upp i vikt.

10. Min "bästa" playlist på spotify är tokblandad med hårdrock & country.

11. Jag har en stark tro på andar, väsen och det övernaturliga.

12. Jag är mer än kattmänniska än hundmänniska.

13. Jag sjunger alltid! Vart jag än är & i alla situationer.

14. Jag har extrema koncentrationsvårigheter.

15. Jag svär som en galning när jag åker bil & någon annan inte beter sig i trafiken!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linda Lindqvist - 13 februari 2015 12:13

Jag har flyttat min blogg. Kika in på mitt nya place! :) www.nouw.se/lindapernilla ...

Av Linda Lindqvist - 12 februari 2015 20:35

Kommer inom kort flytta bloggen! Mer info kommer ^^ 1196666529 ...

Av Linda Lindqvist - 9 februari 2015 07:17

Godmorgon! Myser med min sjukling framför barnkanalen. Igårkväll kräktes han två gånger & jag slet fram handsprit och såg framför mig hur Matthias också skulle bli sjuk och att vi skulle behöva skjuta på att Hugo skulle komma hem pga smittan. Men ...

Av Linda Lindqvist - 8 februari 2015 19:43


Sjukstuga. Hög feber & spyor. Låt mitt lilla gryn bli frisk! ...

Av Linda Lindqvist - 5 februari 2015 11:45

Hej & hå.   Här hemma har mamman i familjen åkt på årets första dängförkylning. Kroppen orkar ingenting & iprenen flödar. Känns dock bra att det har brytit ut ordentligt så man slipper gå och vara smårisig i flera veckor. Snart är jag på G igen! ...

Ovido - Quiz & Flashcards