Direktlänk till inlägg 7 mars 2011

svänga.

Av Linda Lindqvist - 7 mars 2011 13:47

Hallå!

Nu mår jag mycket bättre!

Lingonveckan har satt igång & den kan verkligen ta kål på mig. En sjujävla värk, fruktansvärda humörsvängningar & trötthet!


Vid lunch kom två karlar hit & kopplade in tvättmaskinen åt mig! Tackar & bockar - så nu tvättas det för fullt här hemma.

När dom knallat iväg så tog jag en låååååång dusch & bara njöt. Nu har jag precis slängt på mig ett ansikte och inväntar att plattången ska bli varm.


Ska fixa någon sen lunch också. Veckorna jag är barnledig har jag noll koll på mat-tiderna! Man tycker ju att rutinen borde sitta i sedan veckan med Hugo, men nej.. så fort han åkt så försvinner rutinerna också! Jag måste skärpa mig.


Jag har börjat använda ett värmeskydd för håret som är fantastiskt!! Håret blir supermjukt. Äntligen lite ordning och reda på trasslet :)


Om en stund ska jag åka in till Gävle. Biltema och Jula står på schemat. Sedan måste jag förbi någon affär & handla lite smått.

Sköljmedel, disktrasor, mjölk och sån't skit!


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linda Lindqvist - 13 februari 2015 12:13

Jag har flyttat min blogg. Kika in på mitt nya place! :) www.nouw.se/lindapernilla ...

Av Linda Lindqvist - 12 februari 2015 20:35

Kommer inom kort flytta bloggen! Mer info kommer ^^ 1196666529 ...

Av Linda Lindqvist - 9 februari 2015 07:17

Godmorgon! Myser med min sjukling framför barnkanalen. Igårkväll kräktes han två gånger & jag slet fram handsprit och såg framför mig hur Matthias också skulle bli sjuk och att vi skulle behöva skjuta på att Hugo skulle komma hem pga smittan. Men ...

Av Linda Lindqvist - 8 februari 2015 19:43


Sjukstuga. Hög feber & spyor. Låt mitt lilla gryn bli frisk! ...

Av Linda Lindqvist - 5 februari 2015 11:45

Hej & hå.   Här hemma har mamman i familjen åkt på årets första dängförkylning. Kroppen orkar ingenting & iprenen flödar. Känns dock bra att det har brytit ut ordentligt så man slipper gå och vara smårisig i flera veckor. Snart är jag på G igen! ...

Ovido - Quiz & Flashcards