Direktlänk till inlägg 7 mars 2011

Dag 1.

Av Linda Lindqvist - 7 mars 2011 11:23

Dag 1.

Presentera dig själv.


Ja, Linda Pernilla Lindqvist heter jag. Född som Linda Pernilla Kristiansen, men bytte efternamn för några år sedan. Är 21 år gammal, fyller 22 i september.

Jag är född och uppvuxen i Sandviken tillsammans med mina föräldrar, Ronny och Lotta, och min lillasyster Ida som är nyss fyllda 17 år.


Mina föräldrar gick ifrån varandra när jag var 11 år, en separation som aldrig satte oss barn i kläm och som gick så "smärtfritt" som möjligt. Jag, som alltid varit "pappas flicka" valde att flytta med honom. Mamma bodde dock ett stenkast ifrån oss och jag hade alltid tillgång att springa emellan hur jag ville, lika så min syster.


Båda mina föräldrar är nu bosatta i järbo tillsammans med nya sambos som är fantastiska! Jag har två "plastbröder" som jag tyvärr inte har någon kontakt med pga olika orsaker. Det svider i hjärtat många gånger, men jag lever med det.


Jag är en såkallad ensamvarg. Jag trivs bäst i ensamhet och jag har ett stort behov av att få tassa omkring ensam hemma med raggsockor på & musik som sällskap. Får jag inte tillfredställa detta behov så är jag ingen människa!

Jag har varit sådan sedan barnsben & det är något jag trivs med.


Jag väljer omsorgsfullt ut vilka människor som får vara en del av mitt liv. Efter ett par förjävliga förhållanden, och efter ett par människor som "stuckit kniven i ryggen på mig" så vill jag inte låta för många trampa på min mark. Jag trivs bra med många bekanta, men väldigt få nära vänner. Det är inte många som får ta del av mina innersta tankar och känslor.. dom delar jag ut till människor som visat att dom förtjänat att ta del av det.


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linda Lindqvist - 13 februari 2015 12:13

Jag har flyttat min blogg. Kika in på mitt nya place! :) www.nouw.se/lindapernilla ...

Av Linda Lindqvist - 12 februari 2015 20:35

Kommer inom kort flytta bloggen! Mer info kommer ^^ 1196666529 ...

Av Linda Lindqvist - 9 februari 2015 07:17

Godmorgon! Myser med min sjukling framför barnkanalen. Igårkväll kräktes han två gånger & jag slet fram handsprit och såg framför mig hur Matthias också skulle bli sjuk och att vi skulle behöva skjuta på att Hugo skulle komma hem pga smittan. Men ...

Av Linda Lindqvist - 8 februari 2015 19:43


Sjukstuga. Hög feber & spyor. Låt mitt lilla gryn bli frisk! ...

Av Linda Lindqvist - 5 februari 2015 11:45

Hej & hå.   Här hemma har mamman i familjen åkt på årets första dängförkylning. Kroppen orkar ingenting & iprenen flödar. Känns dock bra att det har brytit ut ordentligt så man slipper gå och vara smårisig i flera veckor. Snart är jag på G igen! ...

Ovido - Quiz & Flashcards