Direktlänk till inlägg 7 mars 2011

måndagmorgon.

Av Linda Lindqvist - 7 mars 2011 07:08

Godmorgon!

Passar på att slänga in ett inlägg innan Hugo går till skolan.


Helgen har varit upp & ned. Jag har varit slut i kropp & själ och har inte alls varit i balans. Mina knän verkar ha sagt upp sig från sitt arbete & jag har svårt att gå. Det är frustrerande, vilket leder till att jag blir arg och ledsen konstant.

Så helgen har varit lite påfrestande.


Jag har lite val jag behöver göra i livet, kom jag fram till igårkväll.

Nu har jag möblerat om i mitt inre, tänkt och funderat, kommit fram till något och ändrat mig.. det funkar inte. Jag måste ta klivet.


Men snart får jag medvind & saker och ting kommer sakta lätta från mina axlar.


- - -


Idag kommer dagen bestå av städ & plugg! Jag har inte alls någon lust - jag vill tillbringa dagen i soffan och inte göra något vettigt alls! Men, det finns för mycket som ska göras.


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linda Lindqvist - 13 februari 2015 12:13

Jag har flyttat min blogg. Kika in på mitt nya place! :) www.nouw.se/lindapernilla ...

Av Linda Lindqvist - 12 februari 2015 20:35

Kommer inom kort flytta bloggen! Mer info kommer ^^ 1196666529 ...

Av Linda Lindqvist - 9 februari 2015 07:17

Godmorgon! Myser med min sjukling framför barnkanalen. Igårkväll kräktes han två gånger & jag slet fram handsprit och såg framför mig hur Matthias också skulle bli sjuk och att vi skulle behöva skjuta på att Hugo skulle komma hem pga smittan. Men ...

Av Linda Lindqvist - 8 februari 2015 19:43


Sjukstuga. Hög feber & spyor. Låt mitt lilla gryn bli frisk! ...

Av Linda Lindqvist - 5 februari 2015 11:45

Hej & hå.   Här hemma har mamman i familjen åkt på årets första dängförkylning. Kroppen orkar ingenting & iprenen flödar. Känns dock bra att det har brytit ut ordentligt så man slipper gå och vara smårisig i flera veckor. Snart är jag på G igen! ...

Ovido - Quiz & Flashcards