Direktlänk till inlägg 4 mars 2011

Rango!

Av Linda Lindqvist - 4 mars 2011 16:47

Hej & hallå!


Idag har vi som sagt varit på bio!

Vi tog tåget in till Gävle och började med en fika inne på gallerian eftersom Hugo inte alls var sugen på lunch. Vi åt så sen frukost idag, så det var väl inte så konstigt.

Sedan knallade vi vidare upp till bion och hämtade ut biljetterna, köpte gotta & satte oss på plats i salongen.


Väl inne i salongen så flög det omkring en duva! Så dom som jobbade där frågade om vi ville skippa filmen & gå på en annan eller vänta tills dom visade filmen senare på eftermiddagen, men alla vi i salongen tyckte att vi körde filmen ändå!

När vi gick ut fick vi en massa gratisbiljetter - för att vi stod ut med duvan! Jag såg den kanske två gånger under filmen, så det var inga problem. Men kul med lite fler biljetter ;P


Sedan tog vi bussen hem & nu är vi hemma! Har precis slagit på kaffebryggaren & ska njuta av en kopp kaffe och slappa en stund.

Om en liten stund kommer även Emma och ungarna hit, så då blir det fullt hus! ;) Hugo är tok-speedad efter godisätandet inne på bion. Han tröck i sig popcorn och godis under hela filmen så jag trodde fasiken att han skulle spy när han reste sig efteråt.. men nä, full rulle! Socker-kick! ;P


Kvällen kommer bestå av mys! Vi ska hyra film & äta gott. Och jag ska tusan i skogen öppna mig en kall heiniken och avnjuta den! Jag är så sugen på en öl. Det räcker för att suget ska släppa!

Haha, lät som värsta alkisen! Men ibland är det så gott med en kall öl!


//

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linda Lindqvist - 13 februari 2015 12:13

Jag har flyttat min blogg. Kika in på mitt nya place! :) www.nouw.se/lindapernilla ...

Av Linda Lindqvist - 12 februari 2015 20:35

Kommer inom kort flytta bloggen! Mer info kommer ^^ 1196666529 ...

Av Linda Lindqvist - 9 februari 2015 07:17

Godmorgon! Myser med min sjukling framför barnkanalen. Igårkväll kräktes han två gånger & jag slet fram handsprit och såg framför mig hur Matthias också skulle bli sjuk och att vi skulle behöva skjuta på att Hugo skulle komma hem pga smittan. Men ...

Av Linda Lindqvist - 8 februari 2015 19:43


Sjukstuga. Hög feber & spyor. Låt mitt lilla gryn bli frisk! ...

Av Linda Lindqvist - 5 februari 2015 11:45

Hej & hå.   Här hemma har mamman i familjen åkt på årets första dängförkylning. Kroppen orkar ingenting & iprenen flödar. Känns dock bra att det har brytit ut ordentligt så man slipper gå och vara smårisig i flera veckor. Snart är jag på G igen! ...

Ovido - Quiz & Flashcards