Direktlänk till inlägg 3 maj 2011

Rubrik saknas

Av Linda Lindqvist - 3 maj 2011 15:21

Om du vill får du gärna se åt ett annat håll.

Om du vill får du gärna gå.

Om du vill så förneka allt utanför behåll.

Om du vill kan du leva så.


Om du vill ska jag låtsas att allt är som det ska.

Om du vill, för ett litet tag.

Om du vill ska jag le och säga att allt är bra,

om någon frågar mig om min dag.


Om du var här.


Om du sa att du visste allt det jag redan vet.

Om du sa "du är allt för mig".

Om du sa att vi möttes mitt i en evighet,

kunde du ändå säga nej.


Om du var här.


Om du står där förmögen att lämna vad ödet sändt,

så kan jag inte göra mer.

Men när du går där, förlägen, och undrar vart lyckan vändt,

kan det ske att du ändå ser.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linda Lindqvist - 13 februari 2015 12:13

Jag har flyttat min blogg. Kika in på mitt nya place! :) www.nouw.se/lindapernilla ...

Av Linda Lindqvist - 12 februari 2015 20:35

Kommer inom kort flytta bloggen! Mer info kommer ^^ 1196666529 ...

Av Linda Lindqvist - 9 februari 2015 07:17

Godmorgon! Myser med min sjukling framför barnkanalen. Igårkväll kräktes han två gånger & jag slet fram handsprit och såg framför mig hur Matthias också skulle bli sjuk och att vi skulle behöva skjuta på att Hugo skulle komma hem pga smittan. Men ...

Av Linda Lindqvist - 8 februari 2015 19:43


Sjukstuga. Hög feber & spyor. Låt mitt lilla gryn bli frisk! ...

Av Linda Lindqvist - 5 februari 2015 11:45

Hej & hå.   Här hemma har mamman i familjen åkt på årets första dängförkylning. Kroppen orkar ingenting & iprenen flödar. Känns dock bra att det har brytit ut ordentligt så man slipper gå och vara smårisig i flera veckor. Snart är jag på G igen! ...

Ovido - Quiz & Flashcards