Direktlänk till inlägg 3 mars 2011

städat

Av Linda Lindqvist - 3 mars 2011 14:22

Hallå igen!


Eftersom det inte blev något ute-härj idag så passade jag på att storstäda lägenheten. Skönt att ha det gjort, men förjävla tråkigt att städa när det är sånt härligt väder ute!


Hugo har ingen feber just nu. Han fick alvedon imorse & sedan dess har febern hållt sig borta. Hoppas att det bara var något tillfälligt och att det inte kommer tillbaka nu.


Pappa kom förbi för en stund sedan & lämnade en liten present åt Hugo. LEGO! Gissa om Hugo blev glad? Han älskar att sitta och pyssla med lego och har säkert 7-8 lego lådor. Han får aldrig nog! :-) Och jag tycker ju förståss också att det är roligt att sitta på golvet & bygga tillsammans med Hugo ;) Vuxen blir man aldrig!


Nu har jag precis duschat & slagit på kaffe, så jag ska ta med mig en kaffekopp ut på balkongen & njuta av sol och värme! Åh, vad härligt det är.

Jag hade balkongen full av snö i början av veckan - nu är allt bortsmält!

I love it!


/

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linda Lindqvist - 13 februari 2015 12:13

Jag har flyttat min blogg. Kika in på mitt nya place! :) www.nouw.se/lindapernilla ...

Av Linda Lindqvist - 12 februari 2015 20:35

Kommer inom kort flytta bloggen! Mer info kommer ^^ 1196666529 ...

Av Linda Lindqvist - 9 februari 2015 07:17

Godmorgon! Myser med min sjukling framför barnkanalen. Igårkväll kräktes han två gånger & jag slet fram handsprit och såg framför mig hur Matthias också skulle bli sjuk och att vi skulle behöva skjuta på att Hugo skulle komma hem pga smittan. Men ...

Av Linda Lindqvist - 8 februari 2015 19:43


Sjukstuga. Hög feber & spyor. Låt mitt lilla gryn bli frisk! ...

Av Linda Lindqvist - 5 februari 2015 11:45

Hej & hå.   Här hemma har mamman i familjen åkt på årets första dängförkylning. Kroppen orkar ingenting & iprenen flödar. Känns dock bra att det har brytit ut ordentligt så man slipper gå och vara smårisig i flera veckor. Snart är jag på G igen! ...

Ovido - Quiz & Flashcards