Direktlänk till inlägg 3 mars 2011

feber

Av Linda Lindqvist - 3 mars 2011 08:47

Godmorgon!


Igår hade jag en super bra dag!

Först leklandet med Hugo & Anna. En massa härj, bus & tok! Efter några timmar där så for vi hemåt och tog en lugnt... trodde jag. 5 minuter tog det, sedan plingade det på dörren och majoriteten av grannpojkarna ville leka med Hugo. Så det blev full fart här hemma.


Emil höll sig sedan hemma med Hugo en stund så jag kunde gå iväg till Angelica och hälsa på en stund. Kaffe, skitsnack & bus med hennes flickor blev det :) Sedan promenerade jag hemåt strax efter 18. På hemvägen pratade jag med Jimmy i telefon & det blev bestämt att han skulle komma över och hälsa på!

Så 18.30 kom han & det blev ännu mer kaffe och tokprat! :)


Hugo valde att slå igen sina bruna strax före 22. Strax därpå kröp jag ner i sängen och somnade tvärt!


Jag vaknade 7.30 idag. Försökte somna om, men icke! Så är det ju alltid - när man får sovmorgon så går det fasiken inte att somna!

Hugo vaknade 8.30 Tyckte då att han var lite varm & han har fått lite feber.

Inte så hög, och han är pigg.. men vill inte ta ut honom idag utifall det blir värre!

Så högbo-planerna vi hade idag gick åt skogen!

TUSAN! Det som är så underbart väder ute! "/


Får hoppas det inte är någon feber i helgen, så vi kan vara ute då!


Så idag passar jag på att storstäda, eftersom man ändå inte kommer utanför dörren ;P

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linda Lindqvist - 13 februari 2015 12:13

Jag har flyttat min blogg. Kika in på mitt nya place! :) www.nouw.se/lindapernilla ...

Av Linda Lindqvist - 12 februari 2015 20:35

Kommer inom kort flytta bloggen! Mer info kommer ^^ 1196666529 ...

Av Linda Lindqvist - 9 februari 2015 07:17

Godmorgon! Myser med min sjukling framför barnkanalen. Igårkväll kräktes han två gånger & jag slet fram handsprit och såg framför mig hur Matthias också skulle bli sjuk och att vi skulle behöva skjuta på att Hugo skulle komma hem pga smittan. Men ...

Av Linda Lindqvist - 8 februari 2015 19:43


Sjukstuga. Hög feber & spyor. Låt mitt lilla gryn bli frisk! ...

Av Linda Lindqvist - 5 februari 2015 11:45

Hej & hå.   Här hemma har mamman i familjen åkt på årets första dängförkylning. Kroppen orkar ingenting & iprenen flödar. Känns dock bra att det har brytit ut ordentligt så man slipper gå och vara smårisig i flera veckor. Snart är jag på G igen! ...

Ovido - Quiz & Flashcards