Direktlänk till inlägg 1 mars 2011

anledning!

Av Linda Lindqvist - 1 mars 2011 08:55

Godmorgon!

Så var man tillbaka på bloggplatsen.se igen. Anledningen är den, som jag förklarade tidigare, att blogg.se strular för mycket & för ofta. Krånglar när jag vill lägga in bilder, när jag ska logga in, vissa inlägg publiceras inte.. Ja, massor av krångel helt enkelt! Så jag provar att hålla mig här & har som plan att stanna kvar här också.

Designen ska fixas inom kort också!


Idag är det alltså tisdag - men vi har "helg" hela veckan eftersom att vi har sportlov! :) Så härligt.


Idag ska jag träffa Emma om ca en timme och åka iväg för att göra en sak. Hon har bett mig vara tyst om vad, så jag håller mitt ord! :)

Sedan ska jag hem & sätta igång med tvätten. Har tvättid mellan 11 - 17, så då blir det en innedag idag, med andra ord.

Imorgon ska vi till Gävle för ett besök på leklandet iallafall! Så det ser vi fram emot både jag & Hugo :) Kul kul.


Många av mina blogginlägg kommer vara lösenordskyddade, och jag ger endast ut lösenordet till dom jag verkligen litar på. I dom inläggen lättar jag mitt hjärta rejält & då krävs pålitlighet!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linda Lindqvist - 13 februari 2015 12:13

Jag har flyttat min blogg. Kika in på mitt nya place! :) www.nouw.se/lindapernilla ...

Av Linda Lindqvist - 12 februari 2015 20:35

Kommer inom kort flytta bloggen! Mer info kommer ^^ 1196666529 ...

Av Linda Lindqvist - 9 februari 2015 07:17

Godmorgon! Myser med min sjukling framför barnkanalen. Igårkväll kräktes han två gånger & jag slet fram handsprit och såg framför mig hur Matthias också skulle bli sjuk och att vi skulle behöva skjuta på att Hugo skulle komma hem pga smittan. Men ...

Av Linda Lindqvist - 8 februari 2015 19:43


Sjukstuga. Hög feber & spyor. Låt mitt lilla gryn bli frisk! ...

Av Linda Lindqvist - 5 februari 2015 11:45

Hej & hå.   Här hemma har mamman i familjen åkt på årets första dängförkylning. Kroppen orkar ingenting & iprenen flödar. Känns dock bra att det har brytit ut ordentligt så man slipper gå och vara smårisig i flera veckor. Snart är jag på G igen! ...

Ovido - Quiz & Flashcards