Alla inlägg den 4 februari 2013

Av Linda Lindqvist - 4 februari 2013 07:46

Godmorgon!

 

Har precis skickat iväg Hugo till skolan. Känns skit att jag inte får träffa honom på en vecka. Suck!

 

Pontus somnade 22.45 igårkväll och sover fortfarande. Han vaknade 4.30 för ett mål mat men somnade om direkt när han ätit färdigt. Utslagen hjälte! Lillplutt. Känner mig iallafall relativt utvilad idag. Värre är det med Matthias som var jätte trött imorse, stackarn! Nu vill vi ha vår och värme så man blir piggare! Det här är en jäkla årstid, alltså.

 

Idag. Ny vecka med nya planer! Dock inte så många.

Idag ska vi ner på stan efter lunch. Pontus ska få vara hos sin farbror Sebastian en stund så jag kan sola lite. Tack kära svåger för hjälpen! :) Sedan har vi inga planer förän mot sena eftermiddagen då vi ska hem till Johanna & Jimmy för att lämna en amningspump och kika på deras lilla nytillskott. Lilla Vera som föddes häromdagen :) Pontus kommer att kännas sååå stor i jämförelse med henne :')

I veckan ska jag eventuellt träffa en gammal klasskompis sedan grundskolan. Vi var lite av "klassens clowner" och har massor av minnen att prata om! Sedan på torsdag så är det föräldragrupp och sedan ska vi till gimlins för att knäppa fina bilder på våran lilla prins! :) Hoppas att han är på bra humör så vi inte bara får gråtbilder ;)

Och så ska jag naturligtvis träffa Angelica i veckan. Hur skulle det annars gå? :)

 

Nu ska jag fylla på kaffekoppen, äta frukost och nörda lite framför farmville.

Vi hörs!

Ovido - Quiz & Flashcards