Direktlänk till inlägg 8 maj 2011

härligt!

Av Linda Lindqvist - 8 maj 2011 20:56

Godkväll!


Åh, vilken härlig dag det har varit idag..

 


Har tillbringat dagen hemma hos Angelica & Fredrik och barnen. Har suttit ute i solen och haft det gött och pratat skit! Vi åt lite god mat & sedan vid 19-tiden så traskade jag hemåt. På hemvägen handlade jag lite och har sedan dammsugit och plockat lite här hemma.


Nu börjar strax BB, så jag ska kika på det.. sedan ta en dusch & krypa ner i sängen.

Klockan ringer 5.30 imorgonbitti.

På tisdag är jag ledig, och det ska tydligen fortsätta vara kanonväder.. så det blir nog så att jag och Angelica tar med oss barnen, packar lite fika & har en utedag i solen i lekparken. Det blir nice! :)


Nu ska jag bänka mig framför TV:n.

/

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linda Lindqvist - 13 februari 2015 12:13

Jag har flyttat min blogg. Kika in på mitt nya place! :) www.nouw.se/lindapernilla ...

Av Linda Lindqvist - 12 februari 2015 20:35

Kommer inom kort flytta bloggen! Mer info kommer ^^ 1196666529 ...

Av Linda Lindqvist - 9 februari 2015 07:17

Godmorgon! Myser med min sjukling framför barnkanalen. Igårkväll kräktes han två gånger & jag slet fram handsprit och såg framför mig hur Matthias också skulle bli sjuk och att vi skulle behöva skjuta på att Hugo skulle komma hem pga smittan. Men ...

Av Linda Lindqvist - 8 februari 2015 19:43


Sjukstuga. Hög feber & spyor. Låt mitt lilla gryn bli frisk! ...

Av Linda Lindqvist - 5 februari 2015 11:45

Hej & hå.   Här hemma har mamman i familjen åkt på årets första dängförkylning. Kroppen orkar ingenting & iprenen flödar. Känns dock bra att det har brytit ut ordentligt så man slipper gå och vara smårisig i flera veckor. Snart är jag på G igen! ...

Ovido - Quiz & Flashcards