Direktlänk till inlägg 1 maj 2011

återigen.

Av Linda Lindqvist - 1 maj 2011 22:22

Godkväll.


Som sagt, det är väldigt mycket omkring mig nu. Jag har tagit beslut i något som jag inte trodde att jag skulle göra än på länge, jag har tagit ett stort steg och gjort ett val jag blivit tvungen att göra för att få någon fason på mig själv.


Självklart är allt tungt & tankarna far omkring som ett flipperspel.


Det händer två stora saker i mitt liv just nu.. två saker jag vill ska bli på det absolut bästa sättet som går. Tyvärr vet jag att inget av dom två sakerna kommer att bli bra, vilket gör mig frustrerad & hemskt ledsen.


Imorgon ska jag förhoppningsvis iväg till sjukan för att få "beskedet" som kan förändra hela mitt liv! Jag gruvar mig otroligt.


vad som än händer.. jag finns här.

 
 
Ingen bild

Sara

3 maj 2011 13:57

Det finns inget annat eller någon annan än du som kan förändra ditt liv. Det kan du bara göra själv.

Linda Lindqvist

3 maj 2011 14:21

Det är precis det jag håller på att göra. Att förändra & leva på det vis jag själv vill & känner. Precis som jag skrev. "Jag kommer att göra vad som krävs för att komma upp på toppen". För att få en förändring & för att få leva på riktigt.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linda Lindqvist - 13 februari 2015 12:13

Jag har flyttat min blogg. Kika in på mitt nya place! :) www.nouw.se/lindapernilla ...

Av Linda Lindqvist - 12 februari 2015 20:35

Kommer inom kort flytta bloggen! Mer info kommer ^^ 1196666529 ...

Av Linda Lindqvist - 9 februari 2015 07:17

Godmorgon! Myser med min sjukling framför barnkanalen. Igårkväll kräktes han två gånger & jag slet fram handsprit och såg framför mig hur Matthias också skulle bli sjuk och att vi skulle behöva skjuta på att Hugo skulle komma hem pga smittan. Men ...

Av Linda Lindqvist - 8 februari 2015 19:43


Sjukstuga. Hög feber & spyor. Låt mitt lilla gryn bli frisk! ...

Av Linda Lindqvist - 5 februari 2015 11:45

Hej & hå.   Här hemma har mamman i familjen åkt på årets första dängförkylning. Kroppen orkar ingenting & iprenen flödar. Känns dock bra att det har brytit ut ordentligt så man slipper gå och vara smårisig i flera veckor. Snart är jag på G igen! ...

Ovido - Quiz & Flashcards