Direktlänk till inlägg 20 mars 2011

söndagsöndag.

Av Linda Lindqvist - 20 mars 2011 07:31

Godmorgon!

Vilket härligt väder! Vårkänslorna kryper i mig & det är sååå gött! :)


Masade mig ur sängen för en halvtimme sedan, ca. Hugo bjöd alltså inte på någon sovmorgon idag! Men jag förstår honom.. hur lätt är det att sova när det blir ljust i rummet tidigt? Måste införskaffa en rullgardin till hans sovrum!


Efter att vi har ätit lunch idag så ska vi åka till järbo och fira Christel, och en tur förbi mamma för att lämna fåglarna och prata lite. Jag har längtat nå förbannat efter mammsen, kan jag säga! :-)


Sedan blir det en lugn slappsöndag. Hugo åker hem till far sin imorgon efter skolan, så vi ska mysa lite extra! Dock så kommer han ju tillbaka till mig på onsdag och sover kvar till torsdag, så vi får lite extra tid tillsammans i veckan :-)


Ikväll ska jag även kika på bigbrother i vanlig ordning! Det är utröstning ikväll, så jag kommer sitta bänkad framför tv:n med spänning.


Livet flyter på i helt lagom takt just nu. Jag är extremt skoltrött och har ingen som helst lust med någonting som har med skolan att göra, vilket stressar upp mig och gör att stressmagen gör sig påmind. Men å andra sidan så är snart den här terminen över, och då återstår två terminer till innan jag är färdigutbildad! Sedan behöver jag inte titta åt skolan på ett bra tag igen.. nästa studerande blir när/om det blir polishögskolan! :-)


Nu ska jag slå på kaffebryggaren & slå mig ner på balkongen och njuta av vårsolen!

  


 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linda Lindqvist - 13 februari 2015 12:13

Jag har flyttat min blogg. Kika in på mitt nya place! :) www.nouw.se/lindapernilla ...

Av Linda Lindqvist - 12 februari 2015 20:35

Kommer inom kort flytta bloggen! Mer info kommer ^^ 1196666529 ...

Av Linda Lindqvist - 9 februari 2015 07:17

Godmorgon! Myser med min sjukling framför barnkanalen. Igårkväll kräktes han två gånger & jag slet fram handsprit och såg framför mig hur Matthias också skulle bli sjuk och att vi skulle behöva skjuta på att Hugo skulle komma hem pga smittan. Men ...

Av Linda Lindqvist - 8 februari 2015 19:43


Sjukstuga. Hög feber & spyor. Låt mitt lilla gryn bli frisk! ...

Av Linda Lindqvist - 5 februari 2015 11:45

Hej & hå.   Här hemma har mamman i familjen åkt på årets första dängförkylning. Kroppen orkar ingenting & iprenen flödar. Känns dock bra att det har brytit ut ordentligt så man slipper gå och vara smårisig i flera veckor. Snart är jag på G igen! ...

Ovido - Quiz & Flashcards