Direktlänk till inlägg 16 mars 2011

stå kvar!

Av Linda Lindqvist - 16 mars 2011 18:55

Gah, ibland känns det som att jag tappar fotfästet litegran. Efter att ha levt många år med "stress-mage" så kan minsta lilla stress rubba mig. Jag har inte tid med hemska magsmärtor. Ja, ni hör väl.. jag har inte tid.


Men det är rätt mycket nu! Skolan suger en hel del krafter ur mig. Jag har en hel del i den kategorin. Jag blir även stressad över att jag inte finner någon ork här hemma! Storstädningen skjuts ständigt fram - till och med bädda sängen är en stor ansträgning, just av anledningen att jag inte orkar eller har någon lust!


Våren är på G iallafall, och jag känner att vinter-deppet börjar ge med sig rejält. Det tackar jag och bockar för! Vintern är en pina för mitt psyke.


Idag tog jag iallafall tummen ur röven & skickade in två inlämningsuppgifter till skolan, och belönade mig med att åka in till valbo en sväng! :)

Hittade en skitsnygg vår-jacka till Hugo. 349 :- på H&M, så det var inte alls farligt. Var även in på skohuset och tänkte köpa skor till honom, men det är svårt med storlekar. Vissa skor har han 33 på, andra 34 och vissa tillochmed 35. Så det är bättre att han får vara med själv och prova!


Tog en tur in på elgiganten också. Jag ska köpa en videokamera innan sommaren som får följa med på sommarens alla äventyr! Norge, rättvik & allt annat roligt man ska iväg på. Men jag hittade ingen som var OK, så jag kikar vidare.


Nu ska jag göra kväller för lillgrisen!

//

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linda Lindqvist - 13 februari 2015 12:13

Jag har flyttat min blogg. Kika in på mitt nya place! :) www.nouw.se/lindapernilla ...

Av Linda Lindqvist - 12 februari 2015 20:35

Kommer inom kort flytta bloggen! Mer info kommer ^^ 1196666529 ...

Av Linda Lindqvist - 9 februari 2015 07:17

Godmorgon! Myser med min sjukling framför barnkanalen. Igårkväll kräktes han två gånger & jag slet fram handsprit och såg framför mig hur Matthias också skulle bli sjuk och att vi skulle behöva skjuta på att Hugo skulle komma hem pga smittan. Men ...

Av Linda Lindqvist - 8 februari 2015 19:43


Sjukstuga. Hög feber & spyor. Låt mitt lilla gryn bli frisk! ...

Av Linda Lindqvist - 5 februari 2015 11:45

Hej & hå.   Här hemma har mamman i familjen åkt på årets första dängförkylning. Kroppen orkar ingenting & iprenen flödar. Känns dock bra att det har brytit ut ordentligt så man slipper gå och vara smårisig i flera veckor. Snart är jag på G igen! ...

Ovido - Quiz & Flashcards