Direktlänk till inlägg 16 mars 2011

mitt i veckan!

Av Linda Lindqvist - 16 mars 2011 08:40

Godmorgon!

Som sagt, vad härligt det är att vakna upp bländad av solen!


Klockan ringde 6.40, i vanlig ordning. Hugo kom upp utan problem & knallade iväg till skolan 7.40 Så, nu har jag suttit en timme med en skoluppgift som jag satt med hela kvällen igår. Tack & lov så blev jag färdig med den nu.

En klar - tusen åter! Att studera är inte alls roligt ibland. Det är väldigt mycket att göra och det är inte dom enklaste uppgifterna ibland heller! Jag har viljat ge upp många gånger, men å andra sidan så är det bara ett år kvar - jag har redan fixat ett år! Så det är bara att kämpa och ligga i.


Idag blir det fortsatt plugg! Tänkte hinna med så mycket som möjligt denna vecka. Sedan får vi se vad vi hittar på när Hugo slutar idag. Något roligt blir det alltid :)

Imorgon ska han vara hos skol-sköterskan klockan 15. Mätning och vägning & lite sånt, eftersom dom tar över efter BVC. Så vi går dit efter hämtningen imorgon.


Nä, jävla svammel! /

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linda Lindqvist - 13 februari 2015 12:13

Jag har flyttat min blogg. Kika in på mitt nya place! :) www.nouw.se/lindapernilla ...

Av Linda Lindqvist - 12 februari 2015 20:35

Kommer inom kort flytta bloggen! Mer info kommer ^^ 1196666529 ...

Av Linda Lindqvist - 9 februari 2015 07:17

Godmorgon! Myser med min sjukling framför barnkanalen. Igårkväll kräktes han två gånger & jag slet fram handsprit och såg framför mig hur Matthias också skulle bli sjuk och att vi skulle behöva skjuta på att Hugo skulle komma hem pga smittan. Men ...

Av Linda Lindqvist - 8 februari 2015 19:43


Sjukstuga. Hög feber & spyor. Låt mitt lilla gryn bli frisk! ...

Av Linda Lindqvist - 5 februari 2015 11:45

Hej & hå.   Här hemma har mamman i familjen åkt på årets första dängförkylning. Kroppen orkar ingenting & iprenen flödar. Känns dock bra att det har brytit ut ordentligt så man slipper gå och vara smårisig i flera veckor. Snart är jag på G igen! ...

Ovido - Quiz & Flashcards