Direktlänk till inlägg 8 mars 2011

kväller

Av Linda Lindqvist - 8 mars 2011 19:04

Godkväll!


Vid lunchtid blev det en tur till Ove-Jansson. Där handlade jag lite smått :)

En massa blockljus.

Två likadana ljushållare.

En hjärtformad ljushållare.

4 nya stolsdynor till kökstolarna.

Duk till köksbordet.

Söt kökshandduk.

Ett öl-spel.


Jag tror att det var allt - men jag har säkert missat något! ;P

Åkte sedan hem & började storstädningen och blev precis färdig när morgonens ipren gick ur kroppen & mensvärken härjade igång så jävligt så jag fick springa fram och tillbaka till toan för att kräkas! Ja, jag blir jättedålig dom 2 första dagarna. Nu känns det bättre när värktabletterna börjat värka igen.


Imorgon fyller min minsta kusin år! Han är inte så liten längre heller.

Ska dock dit senare än vad jag trodde. Ska vara där runt 16-tiden, och så blir vi kvar där någon timme..


Nu har jag tänt ljus överallt och bara njuter! Ska snart göra en kopp varm choklad och krypa ner i pyjamasbrallorna i soffan och bara slappa!


/

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linda Lindqvist - 13 februari 2015 12:13

Jag har flyttat min blogg. Kika in på mitt nya place! :) www.nouw.se/lindapernilla ...

Av Linda Lindqvist - 12 februari 2015 20:35

Kommer inom kort flytta bloggen! Mer info kommer ^^ 1196666529 ...

Av Linda Lindqvist - 9 februari 2015 07:17

Godmorgon! Myser med min sjukling framför barnkanalen. Igårkväll kräktes han två gånger & jag slet fram handsprit och såg framför mig hur Matthias också skulle bli sjuk och att vi skulle behöva skjuta på att Hugo skulle komma hem pga smittan. Men ...

Av Linda Lindqvist - 8 februari 2015 19:43


Sjukstuga. Hög feber & spyor. Låt mitt lilla gryn bli frisk! ...

Av Linda Lindqvist - 5 februari 2015 11:45

Hej & hå.   Här hemma har mamman i familjen åkt på årets första dängförkylning. Kroppen orkar ingenting & iprenen flödar. Känns dock bra att det har brytit ut ordentligt så man slipper gå och vara smårisig i flera veckor. Snart är jag på G igen! ...

Ovido - Quiz & Flashcards