Alla inlägg den 12 mars 2012

Av Linda Lindqvist - 12 mars 2012 10:04

Hej & hå!


Kaffekoppen i högsta hugg! Solen skiner och det verkar inte vara så svinkallt ute.

Och jag ska spendera dagen framför datorn för plugg, och så ska jag springa omkring och städa undan lite emellanåt.


Igårkväll for jag och Angelica iväg till Gävle för att gå på bio. Med fetaste godispåsen slog vi oss ner i salongen för att se "Devil Inside" som vi har längtat efter att se! Och vad säger man? Vilken skitfilm!! Vi var besvikna när vi gick därifrån kan jag säga. Men sällskapet var ju kanon så kvällen blev ju bra ändå! :)


Missade alltså veckofinalen i BB, och imorse när jag vaknade så hade Matthias laddat hem programmet åt mig så jag kunde se det själv. Och jag blev ju gaaalet positivt överraskad när jag såg att Rodney klev in i huset!!! Han är ju dunderskön & jag hoppas han blir kvar där inne.


Idag är det en bra dag. Klockan 15.00 är det dags att hämta hem Hugo. Mammas troll! Men den här veckan har gått fort ändå.


Dags att sätta igång med plugg....


Ovido - Quiz & Flashcards