Alla inlägg den 16 juni 2011

Av Linda Lindqvist - 16 juni 2011 15:45

Tjo!


Lillasyster har precis åkt hem. Min andra halva.. det behövs inte mycket, bara att höra henne tassa omkring här hemma & att hon är här, så är jag lugn.

Min andra halva.


Nu sitter jag och inväntar Emma och hennes två barn (Idun och Loke), och så kommer Angelica med hennes två flickor (Emilia och Evelina). Så det blir fullt hus här hemma snart! :-) Bara min lilla skatt som fattas, som kommer hem på måndag. Älskling!


Sedan ikväll ska jag hem till Matthias & glo på pirates 2. Och dreggla lite över Johnny Depp ;) Mmmh!


- - -

Av Linda Lindqvist - 16 juni 2011 10:20

Godmorgon!


Gårdagen var mysig! Först kom lillasyster hit, strax därefter dök Matthias upp.

Sedan kom även Lena hit.. så det blev lite vin och skitsnack! Så jag har haft härligt sällskap hela kvällen! :)


Idag är det torsdag.. Jag får besök av Emma och barnen idag. Super trevligt! :)


Syster sover fortfarande, så jag ska väl hoppa in i duschen och göra mig klar för dagen.


. . .


jag följer mitt hjärta & gör precis det jag vill. det jag känner är rätt.

jag väljer mina egna vägar & låter ingen annan göra det åt mig.

precis som att jag inte kan/vill välja vägar åt någon annan.

jag måste göra det som känns rätt för mig, som gör att jag mår bra, som gör att jag känner lusten. en trygghet, som är så viktigt.


Ovido - Quiz & Flashcards