Direktlänk till inlägg 17 april 2011

sjukstugan.

Av Linda Lindqvist - 17 april 2011 19:03

Godkväll!


Här hemma har vi sjukstuga för tillfället. Min feber kom tillbaka på eftermiddagen, och nu på kvällen så kände sig även Hugo lite klen så jag tempade honom och tempen visade 38,4. Jag stoppade i honom alvedon & nu ligger han på soffan och är trött som bara den. Han ville se färdigt på programmet han tittar på, sedan vill han självmant (!) krypa ner i säng och sova.

Mitt lilla hjärta!


Så imorgon blir han hemma från skolan, och hans pappa får istället hämta honom hos mig när han slutar jobba klockan 14.


Ikväll ska jag kika på utröstningen på bigbrother som vanligt på söndagar!

Annie, Madde eller Katerina åker ut idag. Hmm, vad ska man tycka om det?

Annie är konstig & jag har inte riktigt fått grepp om henne. Madde är så tråkig och Katerina bara skriker! Kan man få ut allihopa? ;-)

Favoriterna är killarna! Simon, Martin, Peter, Rodney och förståss Gurkan!

Christian är lite wierd! ;P Simon är underbar!!


Nog pratat om BB.


Tycker inte om när lillkärlek är sjuk "/ älsklingen.

Ska strax bädda ner honom i sängen så han får somna gott.


//

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linda Lindqvist - 13 februari 2015 12:13

Jag har flyttat min blogg. Kika in på mitt nya place! :) www.nouw.se/lindapernilla ...

Av Linda Lindqvist - 12 februari 2015 20:35

Kommer inom kort flytta bloggen! Mer info kommer ^^ 1196666529 ...

Av Linda Lindqvist - 9 februari 2015 07:17

Godmorgon! Myser med min sjukling framför barnkanalen. Igårkväll kräktes han två gånger & jag slet fram handsprit och såg framför mig hur Matthias också skulle bli sjuk och att vi skulle behöva skjuta på att Hugo skulle komma hem pga smittan. Men ...

Av Linda Lindqvist - 8 februari 2015 19:43


Sjukstuga. Hög feber & spyor. Låt mitt lilla gryn bli frisk! ...

Av Linda Lindqvist - 5 februari 2015 11:45

Hej & hå.   Här hemma har mamman i familjen åkt på årets första dängförkylning. Kroppen orkar ingenting & iprenen flödar. Känns dock bra att det har brytit ut ordentligt så man slipper gå och vara smårisig i flera veckor. Snart är jag på G igen! ...

Ovido - Quiz & Flashcards