Direktlänk till inlägg 3 april 2011

mysdag!

Av Linda Lindqvist - 3 april 2011 20:16

Godkväll i stugan!

Vilken slappdag vi har haft idag. Eller vi & vi - jag har haft det :)


På förmiddagen tog vi en tur till stensätra för lite gott fika & struntprat. For hemåt igen vid lunch och tillagade pannkakor. Jag hatar pannkakor, men fick snällt ställa mig & laga åt Hugo som så gärna ville ha det :).


Jag har gått igenom lite skåp och lådor för lite rensning igen.

Går i skolan imorgon fram tills 16, och efter det bär det av till återvinningen för att dumpa av en jävla massa skit! Ska bli galet skönt att bli av med en massa onödigt tjafs som tar plats.


Efter lunch så stack Hugo ut och lekte med grannpojkarna, och kom in igen till klockan 18. Efter mat, tandborstning, godnattsagor och kramar så sover han så gott!


Jag ska invänta bigbrother som börjar klockan 21 - utröstning idag!

Patrik, Vanessa & Rodney är nominerade.

Hmm, jag tror att Patrik åker - men jag hoppas på Vanessa. Rodney är en stor favorit, så honom vill jag ha kvar!

Det visar sig :)


Det slutar 22.30 & då blir det minsann kväller för mig!

Upp tidigt & slutar sent imorgon! Och jävligare blir det nästa vecka (v. 15) då jag ska ut på praktik och gå i skolan på heltid. Herregud, säger jag bara.

Men - det kommer gå galant ! :)


Tjong!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linda Lindqvist - 13 februari 2015 12:13

Jag har flyttat min blogg. Kika in på mitt nya place! :) www.nouw.se/lindapernilla ...

Av Linda Lindqvist - 12 februari 2015 20:35

Kommer inom kort flytta bloggen! Mer info kommer ^^ 1196666529 ...

Av Linda Lindqvist - 9 februari 2015 07:17

Godmorgon! Myser med min sjukling framför barnkanalen. Igårkväll kräktes han två gånger & jag slet fram handsprit och såg framför mig hur Matthias också skulle bli sjuk och att vi skulle behöva skjuta på att Hugo skulle komma hem pga smittan. Men ...

Av Linda Lindqvist - 8 februari 2015 19:43


Sjukstuga. Hög feber & spyor. Låt mitt lilla gryn bli frisk! ...

Av Linda Lindqvist - 5 februari 2015 11:45

Hej & hå.   Här hemma har mamman i familjen åkt på årets första dängförkylning. Kroppen orkar ingenting & iprenen flödar. Känns dock bra att det har brytit ut ordentligt så man slipper gå och vara smårisig i flera veckor. Snart är jag på G igen! ...

Ovido - Quiz & Flashcards