Direktlänk till inlägg 3 april 2011

Slappdag!

Av Linda Lindqvist - 3 april 2011 08:36

Godmorgon!

Det blev inget mer bloggande för mig igår, vi hade så mycket annat för oss! :)


På förmiddagen tog jag tag i rensningen av skrubben! Det gick inte att gå in i den ens, så jag tog tag i det medans jag hade ork.

Tre svarta sopsäckar med skit ska slängas! Jag har för många handväskor och skor, så jag kastade iväg ett par stycken.

Nu är det prydligt och snyggt där inne :)


Vid 16-tiden gick jag iväg och lämnade Hugo på kalaset, och när jag kom och hämtade honom klockan 18 så hade han tappat sin tand, så den la han i ett glas med vatten & imorse så hade tandfen varit här och lagt en guldpeng i glaset ;)


Idag har vi inga som helst planer - precis som det ska vara på söndagar! Det är galet dimmigt ute, men det är ändå varmt. Så vi kanske tar oss ut en tur.


Nu ska jag dricka upp kaffet & sedan ta en dusch´ .

Monsterdisken ska också tas tag i !


//

 
 
Angelica

Angelica

3 april 2011 22:45

Men Linda! Du kan inte slänga handväskor och skor!! Iiih hela jag ryser!! Tänk på bättre behövande ;P Har hunnit kika lite bland mina grejer nu när vi flyttar, har iaf en jacka och några skor du kan få kika på. Sen ska garderoben få en genomgång igen också!

http://angeliicaolsson.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linda Lindqvist - 13 februari 2015 12:13

Jag har flyttat min blogg. Kika in på mitt nya place! :) www.nouw.se/lindapernilla ...

Av Linda Lindqvist - 12 februari 2015 20:35

Kommer inom kort flytta bloggen! Mer info kommer ^^ 1196666529 ...

Av Linda Lindqvist - 9 februari 2015 07:17

Godmorgon! Myser med min sjukling framför barnkanalen. Igårkväll kräktes han två gånger & jag slet fram handsprit och såg framför mig hur Matthias också skulle bli sjuk och att vi skulle behöva skjuta på att Hugo skulle komma hem pga smittan. Men ...

Av Linda Lindqvist - 8 februari 2015 19:43


Sjukstuga. Hög feber & spyor. Låt mitt lilla gryn bli frisk! ...

Av Linda Lindqvist - 5 februari 2015 11:45

Hej & hå.   Här hemma har mamman i familjen åkt på årets första dängförkylning. Kroppen orkar ingenting & iprenen flödar. Känns dock bra att det har brytit ut ordentligt så man slipper gå och vara smårisig i flera veckor. Snart är jag på G igen! ...

Ovido - Quiz & Flashcards