Direktlänk till inlägg 23 juni 2011

Morgon!

Av Linda Lindqvist - 23 juni 2011 09:53

Godmorgon, godmorgon!


Regn & rusk.. men idag gör det faktiskt ingenting! Lillhjärtat börjar bli förkyld.. snorig & tjock i halsen. Så vi har en inomhus-mysdag idag!

Ska iväg en sväng med pappa vid lunch för att storhandla. Det ekar verkligen i kyl, frys och skafferi just nu, så det behöver fyllas upp.


Så.. vi vaknade för en timme sedan, ca. Har nyss ätit frukost & nu sitter jag här med kaffekoppen och försöker vakna till liv. Har slängt i en maskin tvätt också som jag väntar ska bli färdig.


Igår vid lunch så kom Emma och Idun och hämtade oss, sedan spenderade vi hela dagen i Gävle hemma hos dom. Bakade paj, åt god mat & bara hade det mysigt! Barnen leker superbra tillsammans, vilket är jätte roligt att se :) <3

Vi åkte hem vid 18-tiden & spenderade kvällen tillsammans med Matthias som var hemma när vi kom hem.

 


Imorgon är det midsommarafton & Hugo åker hem till pappa för att tillbringa dagen/natten där eftersom jag jobbar kväll. När jag slutat klockan 21.15 så traskar jag iväg till stensätra för att tillbringa kvällen tillsammans med Matthias och Sebastian (hans bror).

På lördag börjar jag 14.45, och då kommer syster hit och sover här tillsammans med Hugo. Hon är så fantastiskt underbar som hjälper mig med Hugo när jag behöver jobba. Vad gjorde jag utan henne?




Visstja. Vecka 31 & 32 kommer Hugo att vara hos Rossa då han har sin semester tillsammans med Hugo. Så igår bokade jag och Emma en cinderellakryssning torsdagen vecka 31.

Det kommer bli suuuuper skoj! :-)


Nu ska jag fixa och dona lite här. Och så ska vi göra oss iordning för dagen innan pappa kommer och hämtar oss sen!


Puss.


älskar mina två hjärtan.

  

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linda Lindqvist - 13 februari 2015 12:13

Jag har flyttat min blogg. Kika in på mitt nya place! :) www.nouw.se/lindapernilla ...

Av Linda Lindqvist - 12 februari 2015 20:35

Kommer inom kort flytta bloggen! Mer info kommer ^^ 1196666529 ...

Av Linda Lindqvist - 9 februari 2015 07:17

Godmorgon! Myser med min sjukling framför barnkanalen. Igårkväll kräktes han två gånger & jag slet fram handsprit och såg framför mig hur Matthias också skulle bli sjuk och att vi skulle behöva skjuta på att Hugo skulle komma hem pga smittan. Men ...

Av Linda Lindqvist - 8 februari 2015 19:43


Sjukstuga. Hög feber & spyor. Låt mitt lilla gryn bli frisk! ...

Av Linda Lindqvist - 5 februari 2015 11:45

Hej & hå.   Här hemma har mamman i familjen åkt på årets första dängförkylning. Kroppen orkar ingenting & iprenen flödar. Känns dock bra att det har brytit ut ordentligt så man slipper gå och vara smårisig i flera veckor. Snart är jag på G igen! ...

Ovido - Quiz & Flashcards