Direktlänk till inlägg 11 juni 2011

Kväller!

Av Linda Lindqvist - 11 juni 2011 23:55

Lördagkväll..


Tidigare ikväll så kom Angelica och barnen över på en snabbvisit. Jag måste verkligen säga att jag beundrar den tjejen till 110 %. Jag är så glad att vi funnit varandra & att vårat vänskapsband är så starkt som det är. Hon är fantastisk!



När tjejerna hade åkt så hade jag & Hugo lite mamma&hugo mys! Film och godis. Han är ett riktigt charmtroll, och han är världens finaste unge!

Nu sover han sedan några timmar tillbaka. Jag har plockat och donat lite här hemma.. tagit ett bad och bara myst omkring. Jag ska strax diska upp litegrann, sedan krypa ner i min galet härliga säng och läsa litegrann innan det är dags att slå igen mina blå.



Imorgon har vi inga större planer. Niclas (Hugos gudfar) kommer över en sväng för att lämna hårtrimmern han lånade tidigare.. så ska jag ta och klippa Hugo litegrann. Sedan blir det bara mys eftersom han åker hem till sin pappa på måndag. Tomt & tyst, men dagarna kommer nog gå fort. Chefen ringde och hörde om jag ville börja jobba tidigare i sommar, så jag sätter igång redan på tisdag med jobb. Känns finfint! :)


 


Nej, dags att fixa det sista innan man får kura ner i säng.


//

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linda Lindqvist - 13 februari 2015 12:13

Jag har flyttat min blogg. Kika in på mitt nya place! :) www.nouw.se/lindapernilla ...

Av Linda Lindqvist - 12 februari 2015 20:35

Kommer inom kort flytta bloggen! Mer info kommer ^^ 1196666529 ...

Av Linda Lindqvist - 9 februari 2015 07:17

Godmorgon! Myser med min sjukling framför barnkanalen. Igårkväll kräktes han två gånger & jag slet fram handsprit och såg framför mig hur Matthias också skulle bli sjuk och att vi skulle behöva skjuta på att Hugo skulle komma hem pga smittan. Men ...

Av Linda Lindqvist - 8 februari 2015 19:43


Sjukstuga. Hög feber & spyor. Låt mitt lilla gryn bli frisk! ...

Av Linda Lindqvist - 5 februari 2015 11:45

Hej & hå.   Här hemma har mamman i familjen åkt på årets första dängförkylning. Kroppen orkar ingenting & iprenen flödar. Känns dock bra att det har brytit ut ordentligt så man slipper gå och vara smårisig i flera veckor. Snart är jag på G igen! ...

Ovido - Quiz & Flashcards