Direktlänk till inlägg 20 april 2012

looove.

Av Linda Lindqvist - 20 april 2012 09:16

Godmorgon!

..måste börja med att säga att man lär sig någonting nytt varje dag ;-)


Så.. fredag.

Igår gick jag som sagt hem till Angelica. Kaffe, skitprat och paketöppning av paket jag hade med mig till Evelina. Och jag tror att hon blev nöjd - eller ja, det lät då så när hon öppnade iallafall ;-) Gummsan!

När jag varit där så knallade jag hemåt, och väl hemma så hade Matthias lagat en supergod kycklinggryta! Han kan han :) Åt oss proppmätta och la oss sedan i soffan för att kika på hockey och bigbrother.


Idag är det fredag. Jag ska ta 13-bussen in till Gävle för att träffa Emma :) Vi ska ta oss en tur in till Owe Jansson - superkul, det var jätte länge sedan jag var där! Och så ska vi vidare till Sandviken då hon ska dona inne på färghuset :) Ska bli kul att träffa henne igen.


Måste visa vad jag fick hem i brevlådan igår också! Senaste köpet till bebis. Eftersom att Matthias är fotbollstok, så gjorde jag en beställning på någonting som kommer att passa bra ;)


 


 


Hähä! :)


Nu ska jag fortsätta kaffedrickandet, sedan göra mig iordning för da'n.

Vad kvällen sedan bjuder på, det får vi se! Lite småplanering finns, men vi får se!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linda Lindqvist - 13 februari 2015 12:13

Jag har flyttat min blogg. Kika in på mitt nya place! :) www.nouw.se/lindapernilla ...

Av Linda Lindqvist - 12 februari 2015 20:35

Kommer inom kort flytta bloggen! Mer info kommer ^^ 1196666529 ...

Av Linda Lindqvist - 9 februari 2015 07:17

Godmorgon! Myser med min sjukling framför barnkanalen. Igårkväll kräktes han två gånger & jag slet fram handsprit och såg framför mig hur Matthias också skulle bli sjuk och att vi skulle behöva skjuta på att Hugo skulle komma hem pga smittan. Men ...

Av Linda Lindqvist - 8 februari 2015 19:43


Sjukstuga. Hög feber & spyor. Låt mitt lilla gryn bli frisk! ...

Av Linda Lindqvist - 5 februari 2015 11:45

Hej & hå.   Här hemma har mamman i familjen åkt på årets första dängförkylning. Kroppen orkar ingenting & iprenen flödar. Känns dock bra att det har brytit ut ordentligt så man slipper gå och vara smårisig i flera veckor. Snart är jag på G igen! ...

Ovido - Quiz & Flashcards