Alla inlägg den 8 juli 2011

Av Linda Lindqvist - 8 juli 2011 19:00

Godkväll!

Helg. Ledighet. Underbart.


Dagen började lika tidigt som alla andra dagar den här veckan. 5.20 ringde klockan & jag och Hugo ville bara dra täcket över huvudet och sova vidare.

Men icke.. iväg till fritids och jobb!


Jag skulle ha slutat klockan 15 idag, men fick en tid på hälsocentralen klockan 14, så jag fick gå tidigare. Efter besöket där så hämtade jag junior på fritids & sedan har han varit ute och lekt med grannpojkarna hela dagen.


Nu sitter han i ett bad. Jag har hängt tvätt, diskat & dammsugit lite.. och nu sitter jag med en go' kopp kaffe och slappnar av. Ska snart plocka upp Hugo ur badet & fixa kvällsfika åt honom.


Imorgon och på söndag är jag ledig. Så härligt!


//

Av Linda Lindqvist - 8 juli 2011 06:00

Godmorgon!

Kastar in ett snabbt inlägg innan vi ska iväg.


Idag är det äntligen fredag. Veckan har varit intensiv med jobb, långa dagar för Hugo på fritids & trötthet. Så nu ska det bli skönt med två lediga dagar. Jobbar idag mellan 7.00 - 15.00, sedan tackar vi för oss & tar helg! :)


Vad vi ska göra i helgen är dock inte bestämt, men det får visa sig! Inga måsten & inga tidiga mornar iallafall.


Nu ska jag ta & fixa det sista & smörja in Hugo med solskyddsfaktor innan vi ger oss iväg. Dom ska iväg och bada med fritids idag! :)


...

Ovido - Quiz & Flashcards