Direktlänk till inlägg 8 juli 2011

helg & ledighet!

Av Linda Lindqvist - 8 juli 2011 19:00

Godkväll!

Helg. Ledighet. Underbart.


Dagen började lika tidigt som alla andra dagar den här veckan. 5.20 ringde klockan & jag och Hugo ville bara dra täcket över huvudet och sova vidare.

Men icke.. iväg till fritids och jobb!


Jag skulle ha slutat klockan 15 idag, men fick en tid på hälsocentralen klockan 14, så jag fick gå tidigare. Efter besöket där så hämtade jag junior på fritids & sedan har han varit ute och lekt med grannpojkarna hela dagen.


Nu sitter han i ett bad. Jag har hängt tvätt, diskat & dammsugit lite.. och nu sitter jag med en go' kopp kaffe och slappnar av. Ska snart plocka upp Hugo ur badet & fixa kvällsfika åt honom.


Imorgon och på söndag är jag ledig. Så härligt!


//

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linda Lindqvist - 13 februari 2015 12:13

Jag har flyttat min blogg. Kika in på mitt nya place! :) www.nouw.se/lindapernilla ...

Av Linda Lindqvist - 12 februari 2015 20:35

Kommer inom kort flytta bloggen! Mer info kommer ^^ 1196666529 ...

Av Linda Lindqvist - 9 februari 2015 07:17

Godmorgon! Myser med min sjukling framför barnkanalen. Igårkväll kräktes han två gånger & jag slet fram handsprit och såg framför mig hur Matthias också skulle bli sjuk och att vi skulle behöva skjuta på att Hugo skulle komma hem pga smittan. Men ...

Av Linda Lindqvist - 8 februari 2015 19:43


Sjukstuga. Hög feber & spyor. Låt mitt lilla gryn bli frisk! ...

Av Linda Lindqvist - 5 februari 2015 11:45

Hej & hå.   Här hemma har mamman i familjen åkt på årets första dängförkylning. Kroppen orkar ingenting & iprenen flödar. Känns dock bra att det har brytit ut ordentligt så man slipper gå och vara smårisig i flera veckor. Snart är jag på G igen! ...

Ovido - Quiz & Flashcards