Alla inlägg den 17 september 2011

Av Linda Lindqvist - 17 september 2011 22:50

Jävli't kul!

Det är mörkt och tyst. Junior somnade som en stock. Jag sitter här i min kalsongblå, skitfula morgonrock och lyssnar på dansband. Grannarna lever helvete & jag är bra less på dom! Hur svårt är det att hålla käft eller sjunga bönsång på dagarna?

 


Trökit har jag också! En sån här kväll skulle jag vilja ha Angelica dörr i dörr.

Så man kan dra på sig duntofflorna och tassa över dit för lite sällskap!


 


Tar med mig boken & knör.

Av Linda Lindqvist - 17 september 2011 20:40

Godkväll, godkväll!

Så.. vad händer och sker i mitt händelserika liv, måntro?


Igår knallade jag hem till Lena för att dricka lite kaffe & hämta hem Tamlin som skulle spendera natten hemma hos moster Linda :-) Mys! Gick kanonbra och det är sååå mysigt med en liten tuss som tassar omkring här hemma ibland!


På kvällen la vi oss och kurade i sängen alla fyra & bara hade det mysigt. Hugo somnade mellan mig och Matthias och man hade en sån där härlig myskänsla i hela kroppen.


Idag fick jag lite sovmorgon. Matthias klev upp och tog en lång morgonpromenad med Tamlin och roade sedan Hugo tills jag blev väckt av lukten av nybryggt kaffe. Jag älskar min karl, som vet vad man behöver på morgonen ;-).


Jag har spenderat dagen med en storstädning! Det behövdes & jag kände inte alls för att visa mig utomhus idag.. börjar bli förkyld som tusan. Snoret rinner & halsen är lite taggtrådig! Så halstabletter & nässpray är mina räddare i nöden just nu.


Vid 16.30-tiden kom Lena hit & hämtade Tamlin, och jag och Hugo knallade ner på ICA för att handla lite lördagsgodis! Gick sedan hem & slog igång en film och bara myste ner oss i soffan och hade det gött!


 


Matthias är på galej hemma hos Wall, så jag får antagligen hem en go man med vingel under fötterna inatt ;-)


Jag ska strax stoppa junior i säng. Ögonlocken börjar bli jobbiga att hålla upp för honom. Så det är snart dags för sängen för lilltroll.

Själv ska jag blåsa/platta hår och sedan krypa ner med boken i sängen och läsa en rad eller två, sedan slocknar jag förmodligen som en gris.


Imorgon kommer svärmor & svärfar hit på besök. Första träffen med Hugo! Blir spännande & kul :-) Jag älskar mina svärföräldrar, och jag är säker på att Hugo kommer att göra det också!

Sedan på eftermiddagen ska vi hem till moster som fyller år.

Kvällen spenderas framför datorn med en jävla massa plugg - värdelöst.


Näe, dags att göra kväller..


 

Ovido - Quiz & Flashcards