Alla inlägg den 5 september 2011

Av Linda Lindqvist - 5 september 2011 08:54

Morning!


Har sovit odugligt inatt. Konstiga drömmar, så jag har vaknat ett par gånger inatt - kallsvettig & sett ut som ett frågetecken. Varför drömmer man så sjukt?


Anyhow. Skickade iväg junior till skolan strax före klockan 8. Det är alltid jobbigt att inte kunna säga "vi ses efter skolan". Idag åker han hem till sin pappa efter skolan, och det är alltid lika förjävligt att veta att han blir borta en vecka. En hel jävla vecka.

Jag hatar det.


Jag ska strax knalla iväg till skolan en snabbsväng för att fixa en sak, sedan fladdra iväg ner till stan för att möta upp Emma för en frukost/fika på marangoni. Var en miljard år sedan vi sågs nu & dä än't bra dä ä.


Sedan får vi se om det blir en träff med Thomas. Hade inte varit helt fel det heller :)

Gamla minnen väcks till liv.


Fick höra min älsklings röst nu på morgonen. Så nu längtar man inte alls efter honom. Näää. Visst. Ikväll kommer han hem & jag släpper fan inte iväg honom sådär länge igen på ett bra tag ;P


Så.. nu ska jag göra mig klar och trippa iväg.

Ovido - Quiz & Flashcards