Alla inlägg den 3 september 2011

Av Linda Lindqvist - 3 september 2011 16:56

Tjo!


Hade en suuuuperskoj kväll tillsammans med Lena igår! Måste göras om snart :)

Vart dock mindre lyckat när jag kom hem vid 3-tiden. Mobilen dog, och jag slog fel pinkod tre gånger när jag skulle slå igång den igen. SMART! Så fick ringa tele2 idag & få en PUK-kod.. ibland blir jag less på mig själv.


Fick hem Hugo på förmiddagen, sedan har han varit ute hela tiden.. det är han fortfarande. Ska strax ropa in honom för att käka, sedan stoppa honom i badet & därefter bara ha myskväll med lite gotta tillsammans med honom! [v]


Imorgon ska vi på bio. Ska se smurfarna! Haha. Vi går tillsammans med Granath och Donnie, så det blir skoj. Sedan blir det bara en slapp-söndag för oss. På måndag är det skola för oss båda.


På måndag kväll kommer äntligen min älskade karl hem!

Guuuuuud, så jag längtar efter honom!

Ovido - Quiz & Flashcards