Alla inlägg den 2 september 2011

Av Linda Lindqvist - 2 september 2011 07:30

Godmorgon!


Morgonkaffet i högsta hugg & lilleman springer omkring och gör sig färdig inför skolan.


Så.. fredag idag. Ska ringa lite samtal nu på förmiddagen så jag får det överstökat.

Hoppas det går vägen nu!

Sedan ska jag göra mig färdig & traska ner på stan för ett ärende.


Hugo åker hem till mamma vid 16.30-tiden idag. Han ska sova där inatt & så ska han iväg och titta på min kusin som har crosstävling imorgon förmiddag. Det ser han fram emot! Får se hur långt Hugo själv vill gå med sitt crossåkande. Han är skitduktig & har ett enormt självförtroende & är inte den som fegar ur, men jag vet inte hur stort intresset & viljan är för att han ska fortsätta. Han skulle kunna gå långt! Men ja, vi får se. Får släpa upp honom till järbo, hem till Granath, så han får åka lite med Donnie! :)


Själv ska jag träffa Lena ikväll för lite vin & tok. Sedan visar det sig om vi drar ut. Dock inte i Sandviken eftersom den där värdelösa "viiiiiill du ligga med mig dåååå?" spelar på Kharma & jag tycker han är värdelös, så får se om det blir Gävle eller om vi skippar utgång. Det visar sig. Ikväll tänker jag iallafall släpa med mig kameran så det blir lite uppdatering av bilder här.. skoj, väl? :)


Ska försöka städa litegrann här hemma idag också.. eller ta en vals med dammsugaren iallafall! Satan, vad grusigt det blir överallt när man har ett barn som springer ut och in och leker, samt hans polare. Men, vadfan.. barn ska vara barn & då får det bli som det blir. Tur det finns dammsugare ;-)


Nä, nu ska jag skicka iväg lilleman till skolan om tio minuter.. sedan lär jag sätta fart om jag ska hinna allt medans han är i skolan :-)


Tjingeling sålänge.

Ovido - Quiz & Flashcards