Direktlänk till inlägg 15 juli 2011

fredagmorgon .

Av Linda Lindqvist - 15 juli 2011 09:37

Godmorgon!

Många välkomnar nog helgen & ledigheten - jag har haft min "helg" och kliver på ett arbetspass imorgon eftermiddag.


Så.. igår gjorde jag absolut ingenting. Tvättade lite, handlade lite och fixade här hemma. Skönt med lite "ingenting" ibland. Igårkväll kom Matthias över och kramades lite eftersom han sticker iväg idag. Och jag är orolig över att han åker, i vanlig ordning. Orolig för att det ska hända något på resan ner/hem.. sommartrafiken är inte att leka med. Men vad gör man? Jag må vara en fjolla, men jag är så rädd om mina nära!


Nu sitter jag med kaffekoppen i högsta hugg & försöker vakna till liv. Har inga större planer för dagen idag heller. Hähä.

Men ikväll blir det mys! Har bjudit hit min fina mamma på middag, så jag får lite tid tillsammans med henne - bara hon & jag. Älskade mamma! <3

Så hon kommer hit vid 18-tiden.


Imorgon jobbar jag 14.45 - 21.15 och söndag 7.00 - 13.00

Sedan kommer äntligen min lillfis hem & är min i heeeela 14 dagar!

Dock jobbar jag en hel del & kommer att få hjälp av lillasyster & pappa, men dom stunder vi har tillsammans tar vi vara på! <3


Nej, en rök på detta & sätta igång att göra mig iordning för dagen.

Ha en fin dag i regnet.


   


           


jag älskar er - ni är bäst! <3

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linda Lindqvist - 13 februari 2015 12:13

Jag har flyttat min blogg. Kika in på mitt nya place! :) www.nouw.se/lindapernilla ...

Av Linda Lindqvist - 12 februari 2015 20:35

Kommer inom kort flytta bloggen! Mer info kommer ^^ 1196666529 ...

Av Linda Lindqvist - 9 februari 2015 07:17

Godmorgon! Myser med min sjukling framför barnkanalen. Igårkväll kräktes han två gånger & jag slet fram handsprit och såg framför mig hur Matthias också skulle bli sjuk och att vi skulle behöva skjuta på att Hugo skulle komma hem pga smittan. Men ...

Av Linda Lindqvist - 8 februari 2015 19:43


Sjukstuga. Hög feber & spyor. Låt mitt lilla gryn bli frisk! ...

Av Linda Lindqvist - 5 februari 2015 11:45

Hej & hå.   Här hemma har mamman i familjen åkt på årets första dängförkylning. Kroppen orkar ingenting & iprenen flödar. Känns dock bra att det har brytit ut ordentligt så man slipper gå och vara smårisig i flera veckor. Snart är jag på G igen! ...

Ovido - Quiz & Flashcards