Direktlänk till inlägg 12 juni 2011

trodde fan aldrig .

Av Linda Lindqvist - 12 juni 2011 15:34

Undra hur många gånger du kört in ett spett rakt in i mitt hjärta, för att sedan vrida om, slita ut det & hoppa på det.

Tänk om jag skulle gå ut med min sanning om det hela, som jag döjlt så förbannat länge. Tänk om jag skulle berätta hur du gjort, som ingen annan vet - inte ens våran närmaste familj och vänner. Då är det inte lika roligt längre, eller hur?


Men du.. du passar på att vända allt emot mig, göra allt tio gånger svårare.

Kom inte med dina jävla tomma ord.. har det aldrig betytt någonting förr, så behöver det fan inte betyda någonting nu heller.


Min sanning kommer att komma, var så säker.

Var så jävla säker!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linda Lindqvist - 13 februari 2015 12:13

Jag har flyttat min blogg. Kika in på mitt nya place! :) www.nouw.se/lindapernilla ...

Av Linda Lindqvist - 12 februari 2015 20:35

Kommer inom kort flytta bloggen! Mer info kommer ^^ 1196666529 ...

Av Linda Lindqvist - 9 februari 2015 07:17

Godmorgon! Myser med min sjukling framför barnkanalen. Igårkväll kräktes han två gånger & jag slet fram handsprit och såg framför mig hur Matthias också skulle bli sjuk och att vi skulle behöva skjuta på att Hugo skulle komma hem pga smittan. Men ...

Av Linda Lindqvist - 8 februari 2015 19:43


Sjukstuga. Hög feber & spyor. Låt mitt lilla gryn bli frisk! ...

Av Linda Lindqvist - 5 februari 2015 11:45

Hej & hå.   Här hemma har mamman i familjen åkt på årets första dängförkylning. Kroppen orkar ingenting & iprenen flödar. Känns dock bra att det har brytit ut ordentligt så man slipper gå och vara smårisig i flera veckor. Snart är jag på G igen! ...

Ovido - Quiz & Flashcards