Direktlänk till inlägg 16 maj 2012

men suck.

Av Linda Lindqvist - 16 maj 2012 22:19

Godkväll.


Kastar in några rader innan det är dags för mig att slå igen mina blå.

Ligger i sängen & ska slå igång en film att kika på innan jag somnar.


Idag vid lunch ringde jag hälsocentralen. Fick en tid där klockan 15 och knallade dit, och efter att ha lämnat ett urinprov så blev mina misstankar bekräftade - urinvägsinfektion. SUCK! Så nu får jag snällt knapra antibiotika i en vecka och hoppas på att besvären försvinner för mig.


Efter läkarbesöket så gick jag hem till Angelica för att dricka kaffe och prata skit. Blev kvar där någon timme och gick sedan hem för att vila. Har inte alls känt mig kry i kroppen idag.. känns som att jag är på G att bli sjuk, men att det inte vill bryta ut riktigt. Känner mig klen, trött och allmänt hängig. Smått febrig och fryssen och varm om vartannat. En sån där jobbig känsla som jag inte riktigt kan få bukt på. Det går från att jag är rastlös och uttråkad, till att bara vilja ligga i sängen och inte röra mig. Hoppas att det antingen går över, eller att det bryter ut ordentligt så jag blir sängliggandes några dagar för att sedan bli helt kry!


Hoppas dock att jag är pigg imorgon! Morfar fyller år, så jag ska dit på förmiddagen för att gratta. Sen vid tolvtiden så ska jag möta upp Emma och hennes två kids i stadsparken så att dom får busa av sig och jag och Emma prata lite strunt :) Så.. jag hoppas att jag känner mig bättre, så jag inte behöver ställa in morgondagens planer "/


Nä, dags att slå igång en film sedan sova!

Godnatt.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linda Lindqvist - 13 februari 2015 12:13

Jag har flyttat min blogg. Kika in på mitt nya place! :) www.nouw.se/lindapernilla ...

Av Linda Lindqvist - 12 februari 2015 20:35

Kommer inom kort flytta bloggen! Mer info kommer ^^ 1196666529 ...

Av Linda Lindqvist - 9 februari 2015 07:17

Godmorgon! Myser med min sjukling framför barnkanalen. Igårkväll kräktes han två gånger & jag slet fram handsprit och såg framför mig hur Matthias också skulle bli sjuk och att vi skulle behöva skjuta på att Hugo skulle komma hem pga smittan. Men ...

Av Linda Lindqvist - 8 februari 2015 19:43


Sjukstuga. Hög feber & spyor. Låt mitt lilla gryn bli frisk! ...

Av Linda Lindqvist - 5 februari 2015 11:45

Hej & hå.   Här hemma har mamman i familjen åkt på årets första dängförkylning. Kroppen orkar ingenting & iprenen flödar. Känns dock bra att det har brytit ut ordentligt så man slipper gå och vara smårisig i flera veckor. Snart är jag på G igen! ...

Ovido - Quiz & Flashcards