Direktlänk till inlägg 12 maj 2011

awsome!

Av Linda Lindqvist - 12 maj 2011 10:15

Jo.


Sitter här och ugglar. BORDE plugga, men datorjäveln startades om och allt jag skrivit försvann. Jag tröttande ur, slängde igen datorn och storstädade istället.

Nu vill jag få fart på stationära datorn. Men det gäller att få tummen ur röven & fixa det, och jag har inte direkt svart bälte i att få saker gjorda!


Nog om det.


Har som sagt storstädat lägenheten & ska koka mig en kopp kaffe eller 14 nu. Sedan duscha och fixa lite innan det är dags att hämta hem Junne från skolan.. vad dagen sedan bjuder på vet jag inte. Hugo har väl sina egna planer & är sällan hemma.. dock är det väl bättre att han är ute & härjar med grabbarna grus än att sitta inne med trök-morsan!


Imorgon är det fredag & helgen är jävligt välkommen nu. Jag jobbar 7 - 14 imorgon.. sista dagen. Sedan är jag ledig fram tills 20:e juni. Har lite skolarbeten kvar då, men ser man bort från det så har jag långledigt nu ett par veckor. Ett par veckor? Över en månad, förfan.


Annars då? Saker och ting börjar reda upp sig & jag känner inte alls den där pressen & stressen över livet längre. Ibland får jag mig en käftsmäll som gör mig påmind om allt.. men jag slår tillbaka & ser åt ett annat håll istället.

Känslorna börjar förändras och saker börjar gå åt rätt håll. Det behöver bara lite vägledning & lite stark vilja, så blir det finemang det här också!


Näe, fan.. vet inte vad jag ska skriva. Så jag avslutar här för den här gången.


//

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linda Lindqvist - 13 februari 2015 12:13

Jag har flyttat min blogg. Kika in på mitt nya place! :) www.nouw.se/lindapernilla ...

Av Linda Lindqvist - 12 februari 2015 20:35

Kommer inom kort flytta bloggen! Mer info kommer ^^ 1196666529 ...

Av Linda Lindqvist - 9 februari 2015 07:17

Godmorgon! Myser med min sjukling framför barnkanalen. Igårkväll kräktes han två gånger & jag slet fram handsprit och såg framför mig hur Matthias också skulle bli sjuk och att vi skulle behöva skjuta på att Hugo skulle komma hem pga smittan. Men ...

Av Linda Lindqvist - 8 februari 2015 19:43


Sjukstuga. Hög feber & spyor. Låt mitt lilla gryn bli frisk! ...

Av Linda Lindqvist - 5 februari 2015 11:45

Hej & hå.   Här hemma har mamman i familjen åkt på årets första dängförkylning. Kroppen orkar ingenting & iprenen flödar. Känns dock bra att det har brytit ut ordentligt så man slipper gå och vara smårisig i flera veckor. Snart är jag på G igen! ...

Ovido - Quiz & Flashcards