Direktlänk till inlägg 10 maj 2011

solsolsol.

Av Linda Lindqvist - 10 maj 2011 10:24

Gah! Ligger på soffan och får inte alls mycket gjort.

Kom ganska nyss upp ur ett bad & sedan hamnade jag här. Har påbörjat ett arbete om gerontologi, rehabilitering och estetik.. Men jag kommer inte långt. Tycker att det är svårt & skulle behöva någon att bolla med! Det ska inte vara inne förän den 20:e, men vill bli färdig i tid.. det är bara den uppgiften kvar, sedan är jag färdig med allt i vård&omsorg. Tack & lov!


Ska snart ta & blåsa håret & fixa mig för dagen. Gött att slippa smink & allt elände.. rinner ändå bara omkring och förstör. Så sommartid slipper jag skiten!


Har ap-ont i mina ben också. Känns som en redig träningsvärk! Men det är lederna som bråkar med mig och gör så att jag ser dum ut när jag går. En salig blandning med mediciner jämt. Lederna & magen.. sluta bråka!


Nu tänker jag zappa på tv:n en stund innan det är dags för lunch!

Vad jag ska laga till, det vet jag inte. Det är alltid lika tråkigt att laga mat.


//

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linda Lindqvist - 13 februari 2015 12:13

Jag har flyttat min blogg. Kika in på mitt nya place! :) www.nouw.se/lindapernilla ...

Av Linda Lindqvist - 12 februari 2015 20:35

Kommer inom kort flytta bloggen! Mer info kommer ^^ 1196666529 ...

Av Linda Lindqvist - 9 februari 2015 07:17

Godmorgon! Myser med min sjukling framför barnkanalen. Igårkväll kräktes han två gånger & jag slet fram handsprit och såg framför mig hur Matthias också skulle bli sjuk och att vi skulle behöva skjuta på att Hugo skulle komma hem pga smittan. Men ...

Av Linda Lindqvist - 8 februari 2015 19:43


Sjukstuga. Hög feber & spyor. Låt mitt lilla gryn bli frisk! ...

Av Linda Lindqvist - 5 februari 2015 11:45

Hej & hå.   Här hemma har mamman i familjen åkt på årets första dängförkylning. Kroppen orkar ingenting & iprenen flödar. Känns dock bra att det har brytit ut ordentligt så man slipper gå och vara smårisig i flera veckor. Snart är jag på G igen! ...

Ovido - Quiz & Flashcards