Alla inlägg den 18 januari 2012

Av Linda Lindqvist - 18 januari 2012 11:39

Hej & hå!


Blir allt mer sällan kladd i bloggen. Det är antingen det ena eller det andra som ska göras hemma eller i skolan, så bloggen får hamna lite efter ibland. Men jag ska börja lägga in "magbilder" från och med fredag, då jag går in i en ny graviditetsvecka varje fredag. Än så länge är det dock bara en liten bulle, men det blir kul att gå tillbaka & titta  sen :)


Så. Jag dricker kaffe. Mamma var precis förbi och lämnade ett par jeans som jag förhoppningsvis kan ha ett tag till. Mina andra jeans har jag fått lägga undan. Jag har några som jag fått av Angelica som jag kan ha ännu, tack och lov. Har ingen lust att köpa massor av nya jeans, eftersom jag kommer vara som tjockast i vår/sommar och då funkar leggins finfint!


Igårkväll tappade Hugo ännu en tand. Tror att det är 7:e eller 8:e? Nej, jag har inte fullkoll eftersom han tappar några tandsingar här och några hos pappa sin!

"Hahaha, mamma. Nu är jag pelle-tandlös istället för svanslös.. nu när jag knappt har tänder. Fast.. eh.. jag har ju ingen svans heller. Så.. jag blev både och!"

  


Ska iväg till skolan om en stund, men först ska jag plocka undan och dona lite här hemma.


     


Vi mot världen.

  

Ovido - Quiz & Flashcards