Direktlänk till inlägg 15 augusti 2011

matthias

Av Linda Lindqvist - 15 augusti 2011 21:46

* Du är tillsammans med? – Matthias Riihimäki.

* Och varför det? – För att jag älskar honom.

* Har han fått något smeknamn av dig? – Hmm.. topsen, när han inte hör.

* När blev ni tillsammans? – 28:e Maj -2011.

* Hur träffades ni? – En filmkväll tillsammans med min dåvarande bästa vän & en av hans kompisar.

* Kände ni varandra innan ni blev ihop? – Vi kände varandra i ca 1,5 år innan vi blev ett par.

* Hur gammal är han? – 23.

* Älskar du honom? – Oerhört mycket!

* Har du roligt med honom? – Vi har superkul ihop!

* Skulle du kunna bo med honom? – Ja.

* Beskriv honom med tre ord? – Snygg, trygg & härlig!

* Hur länge tror du ni kommer vara tillsammans? -  Vill leva med honom resten av livet, så det hoppas jag stenhårt på.

* Får han dig att skratta? – Varje dag!

* Säg ETT ord hur du känner för honom? - Kärlek!

* Vad för slags filmer ser ni på ihop? – Det är blandat! Allt.... nästan!

* Får du fjärilar i magen när du ser honom? - Såklart.

* Vad har han för ögonfärg? - Blå.

* Vad är det finaste du fått av honom? – Hans kärlek.

* Har ni samma humor? – Ja, till stor del!

* Planerar ni framtiden ihop? – Självklart.

* Skulle han bli en bra pappa? – Han skulle bli en otroligt bra pappa!

* Vad gjorde ni senast ni träffades? -  Han sitter i soffan & glor tv och småpratar. Jag är inne i det här & är inte allt för social.

* Vad gör han när han inte är med dig? – Jobbar, umgås, spelar... mer vill jag nog inte veta ;P

* Är du svartsjuk ? - Nej.

* Har ni bråkat någon gång? - Ja.

* Har ni haft ett uppehåll i ert förhållande? – Nej.

* Skulle du kunna vara otrogen? – Aldrig!

* Hur länge har ni varit ifrån varandra som längst? – En vecka, tror jag?

* Vem håller i fjärrkontrollen? – Jag!

* Går ni ut ofta? – Njeaeeee.

* Har ni samma musiksmak? - Ibland! Eller, ja.. mycket. Men.. ja.

* Är han romantisk? - När han vill så.. :)

* Stöttar han dig med dina drömmar och mål? - Ja.

* Har han någon fobi? - Cellskräck.

* Gillar han sport? - Ja, sådär lagom så jag slipper störa mig på det ;)

* Spelar han nått instrument? – Nej.

* Kan han laga mat? – Ja, hundra gånger bättre än mig.

* Är han envis? – Jo!

* Tycker han om att resa? – Det tror jag. Eller ja, det verkar så.

* Vad gjorde han som fick dig att gapskratta sist? –Han får mig att skratta varje dag. Men när han stoppade in ostkrokspåsen i kalsongerna dog jag nästan.

* Vad är det sötaste han sa sist? – "dina stuvade makaroner smakar gröt.." Kanke inte så schysst, men det lät sött! ;-)

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linda Lindqvist - 13 februari 2015 12:13

Jag har flyttat min blogg. Kika in på mitt nya place! :) www.nouw.se/lindapernilla ...

Av Linda Lindqvist - 12 februari 2015 20:35

Kommer inom kort flytta bloggen! Mer info kommer ^^ 1196666529 ...

Av Linda Lindqvist - 9 februari 2015 07:17

Godmorgon! Myser med min sjukling framför barnkanalen. Igårkväll kräktes han två gånger & jag slet fram handsprit och såg framför mig hur Matthias också skulle bli sjuk och att vi skulle behöva skjuta på att Hugo skulle komma hem pga smittan. Men ...

Av Linda Lindqvist - 8 februari 2015 19:43


Sjukstuga. Hög feber & spyor. Låt mitt lilla gryn bli frisk! ...

Av Linda Lindqvist - 5 februari 2015 11:45

Hej & hå.   Här hemma har mamman i familjen åkt på årets första dängförkylning. Kroppen orkar ingenting & iprenen flödar. Känns dock bra att det har brytit ut ordentligt så man slipper gå och vara smårisig i flera veckor. Snart är jag på G igen! ...

Ovido - Quiz & Flashcards