Direktlänk till inlägg 15 augusti 2011

frånvaro

Av Linda Lindqvist - 15 augusti 2011 12:42

Hallådär!


Min frånvaro i bloggen lyser. Men det är inte roligt att blogga på en dator som har noll teamwork med mig! Skitdator.


Så. Vad har hänt?

I onsdags var jag på den efterlängtade Alan Jackson konserten. Gud, så bra det var! Helt otroligt bra! Trots lite dåligt väder & några tabbar efter vägen (som absolut händer när jag & pappa är påväg någonstans) så var det en kanonkväll!


Kom hem på torsdagen & tillbringade dagen i soffan tillsammans med Matthias. Trött & slut i kroppen.


I fredags blev det kaffe hos Lena på em/kvällen, lite skitprat & en massa kaffe satt inte helt fel. Fick frågan om jag ville följa med till Gävle på tjejfest på lördagen, så det blev så. Kvällen fortsatte med ost&kex tillsammans med Matthias.


Lördagen kom. Gick hem till Lena vid 16-tiden. Gjorde oss iordning, drack vin & härjade omkring tills klockan blev omkring 19 & Johan körde in oss till Gävle. Träffade härliga, nya människor, drack vin, spelade spel & bara hade supertrevligt! Matthias kom & joinade en stund och sedan for vi hemåt vid tolvtiden.


Idag kommer äntligen mitt lilla troll hem! Sista veckan innan han börjar i skolan. På måndag sätter det igång. Storkillen! <3


Näepp, lite kaffe på detta & inväntning av lilleman.

Sedan får vi besök av Angelica & barnen också!


..jag älskar mina två. igår, idag, imorgon - alltid!

ni är bäst.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linda Lindqvist - 13 februari 2015 12:13

Jag har flyttat min blogg. Kika in på mitt nya place! :) www.nouw.se/lindapernilla ...

Av Linda Lindqvist - 12 februari 2015 20:35

Kommer inom kort flytta bloggen! Mer info kommer ^^ 1196666529 ...

Av Linda Lindqvist - 9 februari 2015 07:17

Godmorgon! Myser med min sjukling framför barnkanalen. Igårkväll kräktes han två gånger & jag slet fram handsprit och såg framför mig hur Matthias också skulle bli sjuk och att vi skulle behöva skjuta på att Hugo skulle komma hem pga smittan. Men ...

Av Linda Lindqvist - 8 februari 2015 19:43


Sjukstuga. Hög feber & spyor. Låt mitt lilla gryn bli frisk! ...

Av Linda Lindqvist - 5 februari 2015 11:45

Hej & hå.   Här hemma har mamman i familjen åkt på årets första dängförkylning. Kroppen orkar ingenting & iprenen flödar. Känns dock bra att det har brytit ut ordentligt så man slipper gå och vara smårisig i flera veckor. Snart är jag på G igen! ...

Ovido - Quiz & Flashcards