Direktlänk till inlägg 16 maj 2011

Byte.

Av Linda Lindqvist - 16 maj 2011 08:19

Godmorgon!

Visst var det härliga bilder jag la ut? :-)


Idag är det måndag. Regnet öser ner och gör allting så trist.

Men det kan vara gött att bara slappa omkring i mjukisbyxor och slippa alla "måsten" ibland.


Tvättmaskinen snurrar för fullt, sängarna är renbäddade och disken väntar. Men jag avnjuter en kopp kaffe innan jag sätter igång med det.


Hugo cyklade iväg till skolan för en stund sedan, och efter skolan är det pappavecka som gäller. Igår kväll längtade han jätte mycket efter sin pappa, vilket jag förstår. Han har varit "pappas pojke" sedan han föddes. Det är så roligt att se dom två tillsammans.. det riktigt lyser tokmycket kärlek omkring dom!

Är tacksam över det! Att jag & Hugos pappa har klarat av att samarbeta så bra och kan prata med varandra som vänner och föräldrar till vårat gemensamma barn trots att vi fick honom så tidigt & vårat förhållande gick åt skogen när Hugo var runt året. Vi har ett bra teamwork & vi kämpar!


Min mage och jag har dock inte ett bra teamwork idag. Måste sluta dricka kaffe! Det gör nog en väldig skillnad.. men jag är både nikotin och koffein beroende!

Ska dock lägga av med rökningen väldigt snart. Onödigt & odugligt.

Och dyrt!


Idag ska jag, om min mage väljer att samarbeta med mig, luncha tillsammans med pappa och lillasyster. Mina favoriter! [v]


Nu ska jag hinka i mig kaffekoppen och ta ett ryck här hemma!

Vi hörs sedan.


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linda Lindqvist - 13 februari 2015 12:13

Jag har flyttat min blogg. Kika in på mitt nya place! :) www.nouw.se/lindapernilla ...

Av Linda Lindqvist - 12 februari 2015 20:35

Kommer inom kort flytta bloggen! Mer info kommer ^^ 1196666529 ...

Av Linda Lindqvist - 9 februari 2015 07:17

Godmorgon! Myser med min sjukling framför barnkanalen. Igårkväll kräktes han två gånger & jag slet fram handsprit och såg framför mig hur Matthias också skulle bli sjuk och att vi skulle behöva skjuta på att Hugo skulle komma hem pga smittan. Men ...

Av Linda Lindqvist - 8 februari 2015 19:43


Sjukstuga. Hög feber & spyor. Låt mitt lilla gryn bli frisk! ...

Av Linda Lindqvist - 5 februari 2015 11:45

Hej & hå.   Här hemma har mamman i familjen åkt på årets första dängförkylning. Kroppen orkar ingenting & iprenen flödar. Känns dock bra att det har brytit ut ordentligt så man slipper gå och vara smårisig i flera veckor. Snart är jag på G igen! ...

Ovido - Quiz & Flashcards