Direktlänk till inlägg 11 maj 2011

h0merun.

Av Linda Lindqvist - 11 maj 2011 19:13

Godkväll gött fölk!


Dagen idag har bestått av utomhusdoningar. Har känt mig klen & jävlig hela dagen, men i eftermiddags hoppade Hugo upp på cykeln & jag sprang.. sprang i 45 minuter, ca.. och gud, så härligt det känns efteråt!


Nu har Hugo nyss kommit upp ur badet.. han äter kvällsfika & om en halvtimme är det dags för sängen för honom. Själv ska jag fixa och dona lite här hemma. Ta hand om tvätt, disk och lite småplock innan det är dags att slänga mig i soffan och kika på bigbrother klockan 22. Vad ska jag roa mig med på kvällarna när det är slut i juni!? Shit.


Jag har helt tappat aptiten på allt som heter mat! Jag lagar åt Hugo, men orkar fan aldrig äta själv.. ingenting är gott längre & jag önskar att jag fick tillbaka lusten att både stå vid spisen och laga något, och smaken för mat!

Allt smakar kåda. Typ.


Hugo däremot har blivit jävligt stor i maten! Och jag är så tacksam för det.. han har strulat med maten sedan han var nyfödd, inprincip. Och nu äntligen så äter han som en häst! Det är sååå härligt & roligt att se.


Näe, dags att göra någon nytta.

//

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linda Lindqvist - 13 februari 2015 12:13

Jag har flyttat min blogg. Kika in på mitt nya place! :) www.nouw.se/lindapernilla ...

Av Linda Lindqvist - 12 februari 2015 20:35

Kommer inom kort flytta bloggen! Mer info kommer ^^ 1196666529 ...

Av Linda Lindqvist - 9 februari 2015 07:17

Godmorgon! Myser med min sjukling framför barnkanalen. Igårkväll kräktes han två gånger & jag slet fram handsprit och såg framför mig hur Matthias också skulle bli sjuk och att vi skulle behöva skjuta på att Hugo skulle komma hem pga smittan. Men ...

Av Linda Lindqvist - 8 februari 2015 19:43


Sjukstuga. Hög feber & spyor. Låt mitt lilla gryn bli frisk! ...

Av Linda Lindqvist - 5 februari 2015 11:45

Hej & hå.   Här hemma har mamman i familjen åkt på årets första dängförkylning. Kroppen orkar ingenting & iprenen flödar. Känns dock bra att det har brytit ut ordentligt så man slipper gå och vara smårisig i flera veckor. Snart är jag på G igen! ...

Ovido - Quiz & Flashcards