Alla inlägg den 19 oktober 2014

Av Linda Lindqvist - 19 oktober 2014 08:41

Godmorgon!

Kvällen på jobbet igår gick fint! Gött att jobba på samma våning jag var i somras där man känner sig "hemma". Ikväll åker jag dit och spenderar natten där också.

Pontus gjorde morgon 7.40, efter lite frukost så sitter han fint framför bolibompa och leker med sina miljoner bilar. Själv har jag myst ner mig i soffan med min första (och viktigaste) kopp kaffe ^^

Imorgon är det ny vecka! Ett samtal till Hugos skola ska ringas imorgon, bup på tisdag, biokväll i Gävle med Angelica på onsdag eller torsdag kväll för att se skräckis!, jobb nästa helg & det slinker säkert in mer jobb under veckan. Jag gillar att ha något att göra ^^ En ordentlig höststädning/rensning ska även göras i hemmet. Tycker om att städa & ha det rent omkring mig. Lite lampor & tavlor ska upp (som vi skjutit på i månader!). Dessutom ska lite julklappar ordnas och inslagningsmaterial ska ordnas. Inbjudningskorten till bröllopet SKA beställas i veckan ( dock inte skickas iväg än på några månader, men skönt att kunna bocka av).. ni ser, jag har att göra ;)

Nu ska koppen fyllas på & lilleman ska roas.

Ovido - Quiz & Flashcards